مراسم یادبود و گرامیداشت عروج ملكوتی 22 دانش آموز و فرهنگی دبیرستان دخترانه پاسداران عفت شهر بروجن در سانحه واژگونی اتوبوس، در لردگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

شرکت کنندگان در این آیین كه با قرائت قرآن و مرثیه خوانی همراه بود، در بزرگداشت جان باختگان این سانحه جانکاه به سوگ نشستند.

فرماندار شهرستان لردگان در این مراسم، با تسلیت این سانحه به بازماندگان و خاناده های جان باختگان، گفت: مردم شهرستان بروجن با بصیرت مثال زدنی خود در مراسم تشییع جنازه گلدسته های بوستان تعلیم و تربیت خود، به دشمنان نشان دادند كه همچنان پیرو راه شهیدان و آرمان های انقلابند.

در این مراسم معنوی، خانواده های داغدار مرحومین 'ریحانه شریفی، فاطمه شمسی و هانیه انتظامی ' حضور داشتند و پدر مرحومه ' فاطمه شمسی'، با تشكر از همدردی مسئولان استان و مقامات عالیرتبه كشور با بازماندگان حادثه، گفت: رهبر معظم انقلاب، مسئولان كشوری و استانی، با ارسال پیام های تسلیت، بر زخم های بازماندگان و مصدومان این حادثه، مرهم گذاشتند.

گفتنی است؛ 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.