ساکنان لانه جاسوسی مجازی امریکا از همه امکانات خاص ویدیو کنفرانس‌های گوگل هم که به صورت ویژه بهره مند می‌شوند باز هم نمی‌توانند به تعداد انگشتان یک دست مخاطب جذب کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، مدت مدیدی است وزارت خارجه آمريكا در شبکه‌های اجتماعی، شعبه‌ای مجازی دایر کرده است.

این لانه جاسوسی دیگر رنگ و لعاب تغییر داده ، دیگر سخنگوی فارسی زبان شان  انگشتر عقیق بدست می کند و یا آن دیگری اظهار می کند که عاشق چای ایرانی و گپ زدن با ایرانیان است .



آنها برای  دخالت در سرنوشت ایرانیان با همذات پنداری منافقانه در جشن عید قربان با آنان عکس یادگاری می‌گیرند ، پیروزی تیم ملی فوتبال ایران را تبریک می‌گویند و یا با حادثه دیدگان زلزله ابراز همدردی می‌کنند با موفقیت هنرمندان ایرانی را به ظاهر جشن می‌گیرند‌، بلکه بتوانند خصومت آشکار گرگ گونه خود را که حال نقاب دیگری به خود گرفته از ذهن و یاد ایرانیان حداقل در فضای مجازی از بین ببرند.
 


این سیاست مداران که حال به فعالان سرگردان در فضای مجازی تبدیل شده‌اند‌، تنها به این همه هم اکتفا نکرده و با داد و فغان و سینه چاکی برای نبود حقوق بشر امریکایی در ایران، کار را به جایی می‌رسانند که "‌احمد شهید‌" آن به اصطلاح نماینده سازمان ملل، دست به سینه در محضرشان پایگاه اینترنتی که راه اندازی می‌کند پشتیبانی و تبلیغش را عهده دار می‌شوند، تا به اطلاع عموم برسانند که این احمد خان هم نماینده ایالات متحده است نه جای دیگر‌!



ساکنان لانه جاسوسی مجازی امریکا تمام تلاششان را که می‌کنند و از امکانات خاص ویدیو کنفرانس‌های گوگل هم که بهره مند می‌شوند، به تعداد کمتر از انگشتان یک دست تایید و نوشته در زیر مطالب که آنهم به دشنام و انتقاد از سیاست خبیثانه یانکی‌ها که دیگر دستشان برای ایرانیان رو شده می‌گذرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.