معاون برنامه ریزی استانداری کرمانشاه گفت: نقدینگی پروژه های ساخت و ساز در حوزه منابع آبی در بودجه 91 بی نظیراست.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

بابک دلفانی معاون برنامه ریزی استانداری در جلسه ای با فرمانداران شهرستان های کرمانشاه ضمن تشریح و تبیین اعتبارات بودجه 91، گفت: به میمنت سفر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )به استان کرمانشاه در پاییز سال گذشته؛ هم اکنون شاهد رشد چشمگیر و قابل توجهی درافزایش اعتبارات بودجه در سال 91 هستیم.

وی افزود: نقدینگی پروژه های ساخت و ساز در حوزه منابع آبی دربودجه 91 بی نظیراست که توقف وتعلل کاری در اجرای این پروژه ها به هیچ عنوان قابل قبول و پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: بهره برداری از بعضی از پروژه ها ی استانی نیاز به زمان دارد لذا همه مدیران و مسولین باید تلاش کنند تا این پروژه ها هر چه سریعتر به بهره داری رسیده و در اختیار رفاه حال مردم شریف استان کرمانشاه قرار گیرند.

معاون برنامه ریزی استانداری در ادامه خطاب به فرمانداران و بخشداران، گفت: سالجاری که از سوی رهبر معظم انقلاب مزین به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی شده است باید بیش از پیش در جهت تحقق شعار امسال و خودکفایی اقتصاد ملی گام برداریم.

وی در ادامه سخنان خود طرح توسعه کشاورزی را فرصت مغتنمی برای تحول در این بخش عنوان کرد و گفت: طرح مذکور از خدمات ارزنده دولت مهر است که از پرتو آن پتانسل ها و ظرفیت های بخش کشاورزی در استان ها در مسیر توسعه و بالندگی کشور و اشتغال جوانان بکار گرفته خواهد شد./س


برچسب ها: کرمانشاه ، نقدینگی ، معاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.