مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: اسراری در خصوص گذشته رئیس جمهور آمریکا: اوباما يک فراماسون؟! ثبت بیش از 100 اتهام اخلاقی علیه مجری بی بی سی، نباید در برابر اقدام اسرائیل علیه سودان سکوت کرد، اختلافات سياسي مانع تصويب آيين‌نامه داخلي کابينه است و... است.

مهمترین عناوین گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اسراری در خصوص گذشته رئیس جمهور آمریکا: اوباما يک فراماسون؟!
یکی از مهمترین مسائلی که باعث آزار و به فکر فرورفتن خیلی از آمریکائی هاست، اسراری است که در مورد گذشته اوباما مطرح است و او نمی خواهد در این مورد صادقانه حرف بزند.

ثبت بیش از 100 اتهام اخلاقی علیه مجری بی بی سی


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/5/466053_188.png
بررسی پلیس درباره تخلفات اخلاقی مجری سابق شبکه تلویزیونی بی بی سی ادامه دارد.

پيروز انتخابات رياست جمهوري آمريکا را چه کساني تعيين مي‌کنند؟
"برايان بکر" فعال ضد جنگ آمريکايي و از مقامات نهاد ضد جنگ و ضد نژادپرستي "انسر" معتقد است؛ چه يک دمکرات به کاخ سفيد راه پيدا کند، چه يک جمهوريخواه، سياست خارجي آمريکا را شرکت هاي بزرگ نفتي و صنايع نظامي تعيين مي کنند.

بمباران "یرموک"مصداق حمله نظامی آشکار به سودان است
عضو پارلمان سودان بمباران كارخانه اسلحه سازي سودان توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی را
حمله نظامی آشكار این رژیم به سودان دانست و گفت: پارلمان سودان با اختصاص بودجه ویژه، از نیروی نظامی این کشور برای مقابله با تهددات خارجی حمایت خواهد کرد.

نباید در برابر اقدام اسرائیل علیه سودان سکوت کرد
روزنامه القدس العربی، حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را به کارخانه تسلیحاتی در خارطوم اقدامی تحریک‌آمیز علیه جهان اسلام دانست و درباره سکوت کشورهای عربی، به ویژه اتحادیه عرب، نیز تاکید کرد که اتحادیه عرب اداره‌ای کوچک در وازرت امور خارجه آمریکاست.

اختلافات سياسي مانع تصويب آيين‌نامه داخلي کابينه است
مشاور حقوقی نخست وزیر عراق تاکید کرد اختلافات سیاسی مانع از تصویب نهایی آیین نامه داخلی کابینه این کشور شده است.

انتقاد موفاز ا ائتلاف نتانیاهو و لیبرمن در انتخابات

شائول موفاز رهبر حزب مخالف کادیما روز جمعه از ائتلاف بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه این رژیم، انتقاد کرد.

هنیه حمله اسرائیل به کارخانه مهمات سازی سودان را محکوم کرد
اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت حماس در غزه جمعه در نماز عید قربان، حمله رژیم صهیونیستی به کارخانه نظامی سودان را محکوم کرد.

متهم شدن يک فعال سياسي روسيه به سازماندهي تظاهرات خشونت‌آميز

مقامات روسیه امروز جمعه اعلام کردند یک فعال سیاسی مخالف دولت روسیه بصورت رسمی به تلاش برای سازمان دهی تظاهرات خشونت آمیز در این کشور متهم شد.

انتقاد عفو بین‌الملل از نقض حقوق بشر در اروپا

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/5/466673_824.jpg
سازمان عفو بین الملل از رفتارهای خشونت بار با معترضان و تظاهرات مسالمت آمیز علیه سیاست های ریاضت اقتصادی در اروپا انتقاد کرد.

عمر البشير: تجاوز اسرائيل عزم ما را جدي‌تر کرده است
رئیس جمهوری سودان با بی اهمیت دانستن حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کارخانه مهمات سازی در خرطوم گفت:« این عملیات بیش از یک اقدام ایذایی نبوده است و چنین اقدامی هرگز به ملت سودان آسیب نمی رساند».

برگزاری تظاهرات بعد از نماز عید قربان در بحرین

در بحرین مردم یک بار دیگر به خیابانها آمدند و برای سرنگونی رژیم آل خلیفه تظاهرات کردند.

برقراری آتش بس و بازگشت آرامش به سوریه

به دنبال توافق طرفین حاضر در ناآرامی های اخیر در سوریه به منظور برقراری آتش بس چهار روزه و کنار گذاشتن سلاح، آرامش در سراسر این کشور حکم فرما شده است.

مرگ 100 مسلمان در خشونت های میانمار
یکی از رهبران مسلمانان میانمار می‌گوید در موج جدید ناآرامی‌های فرقه‌ای در ایالت راخین در غرب این کشور، بیش از یکصد تن از مسلمانان روهینگیا کشته شده‌اند.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار