بررسی پلیس درباره تخلفات اخلاقی مجری سابق شبکه تلویزیونی بی بی سی ادامه دارد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  ،  پلیس انگلیس سرگرم بررسی اتهاماتی است که به جیمی سویل مجری سابق شبکه تلویزیونی بی بی سی، نسبت داده شده است. از جمله این تخلفات تعرض جنسی به کودکان و نوجوانان است.
پلیس اعلام کرد بررسی درباره سیصد نفر که خود را قربانی اقدامات جیمی سویل معرفی کرده اند، ادامه دارد. پیتر اسپیندلر فرمانده پلیس و مسئول رسیدگی به این قضیه گفت از تعداد افرادی که در سه هفته اخیر و پس از مرگ سویل برای شکایت از او مراجعه کرده اند، تعجب کرده است.
وی افزود: «تا کنون سیصد قربانی شناخته شده وجود دارد که عمدتا زن هستند و یک یا دو مرد نیز در بین آنها دیده می شود. ما تا کنون موفق شده ایم با صد و سی نفر آنها صحبت کنیم و صد و چهارده اتهام تعرض جنسی را ثبت کرده ایم».
این شکایت ها علیه یکی از مجریان معروف بی بی سی است که در دهه های هفتاد و هشتاد فعالیت زیادی در بی بی سی داشت. اکثر این تخلفات در زمانی رخ داده است که شاکیان به طور متوسط در سن هشت سالگی بودند. موکلان این شاکیان می گویند حجم شکایت ها از وجود یک باند کودک آزاری در بی بی سی حکایت می کند که احتمالا افراد بیشتری در آن حضور داشته اند.
این اتهامات که نخستین بار در شبکه رقیب بی بی سی یعنی آی تی وی رسوا شد، به زعم جرج انتویسل رئیس بی بی سی، به شدت به شهرت آن لطمه زده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۱۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۱
به این لیست اضافه کنید صادق سبا و پونه -ق وسیاوش -ا وناجیه -غ و...
آخرین اخبار