عضو ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده در خراسان رضوی از نام نویسی 60 درصد از شهروندان شهرهای استان در برنامه پزشک خانواده خبر داد .

حسین خوبان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد    با بیان اینکه نام نویسی در تمامی شهرهای زیر پوشش دانشگاه و شهرهای زیر پوشش دانشکده ها و دانشگاههای گناباد ، سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه آغاز شده است افزود: تمامی زیر ساختهای برنامه پزشک خانواده نیز در استان فراهم شده است و نام نویسی از شهروندان نیز به سرعت در حال انجام است .

خوبان با اشاره به اینکه نام نویسی شهروندان در مشهد مقدس و در 400 پایگاه بهداشتی درمانی و پایگاههای بهداشتی نیز آغاز شده است خاطر نشان کرد : داوطلبان سلامت نیز کار اطلاع رسانی و نحوه نام نویسی را به صورت چهره به چهره به شهروندان آموزش می دهند.

وی افزود : با اجرای برنامه پزشک خانواده 4 میلیون نفر از شهروندان ساکن در شهرهای بالای 20 هزار نفر استان زیر پوشش قرار می گیرند که از این تعداد 3 میلیون نفر در مشهد سکونت دارند .

عضو ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده در خراسان رضوی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دیگر دانشکده ها و دانشگاههای سطح استان برای اجرای برنامه پزشک خانواده در آمادگی کامل هستند اظهار داشت : آغاز رسمی برنامه پزشک خانواده پس از بازدید و تائید مسئولان وزارت های بهداشت و رفاه در استان آغاز خواهد شد./س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.