مدیران باید منابع را در پروژه ها مدیریت و صرفه جویی کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، استاندار زنجان با تاکید بر لزوم مدیریت منابع مالی و پروژه های استان گفت: در سال 91 بیش از 414 میلیارد و 311 میلیون تومان برای پروژه های استان ارائه شده است که این اعتبارات در قالب استانی، بحران و طرح های ویژه مصوب قانون و سایر اعتبارات است.

رئوفی نژاد با بیان اینکه از مجموع اعتبارات استان 291 میلیارد و 511 میلیون تومان به استان ابلاغ شده است، افزود: این ابلاغ در قالب هزار و 560 طرح بوده که اعتبار این طرح ها بین دستگاه های استان توزیع شده است و این در حالی است که تا به امروز برای یک هزار و 548 طرح با اعتبار 387 میلیارد و 560 میلیون تومان موافقت نامه مبادله شده است.

وی با یادآوری اینکه در 6 ماهه اول امسال 171 میلیارد و 369 میلیون تومان یعنی 41 درصد کل اعتبارت استان ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد: نقدینگی 6 ماهه اول امسال 97 میلیارد تومان معادل 23 درصد از اعتبارات تخصیص پیدا کرده است.

استاندار زنجان از تعیین تکلیف همه پروژه های استان خبر داد و گفت: از مجموع 1614 پروژه 1385 مورد را تکمیل خواهیم کرد و مابقی موکول می شود به زمان ها و اعتبارات بعدی تا تکمیل شوند.

وی با تاکید بر اینکه منابع طرح ها باید مدیریت و صرفه جویی شود تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 40 پروژه اولویت دار در استان داریم و باید از فصل کاری حداکثر استفاده را بکنیم./س 

برچسب ها: صرفه ، جویی ، منابع ، مدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.