مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:اعمال تعرفه جديد گاز خانگي براساس شرايط اقليمي و منطقه اي/ قيمت گاز افزايش پيدا نمي کند ، صادرات نفت بخش خصوصي از مرز 20 ميليون بشکه عبور کرد/ راه اندازي 3 کنسرسيوم خصوصي براي صادرات نفت، نشست مشترک براي کنترل بازار ارز و... است.

مهمترین عناوین گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است.

صادرات نفت بخش خصوصي از مرز 20 ميليون بشکه عبور کرد/ راه اندازي 3 کنسرسيوم خصوصي براي صادرات نفت

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/2/458027_232.jpg

 رئيس اتحاديه صادرکنندگان فرآورده هاي نفتي گفت: بيش از 20 ميليون بشکه نفت توسط بخش خصوصي به بازارهاي مختلف جهان صادر شده و به زودي به بازارهاي آسيايي و اروپايي چندين محموله صادر مي شود.

اعمال تعرفه جديد گاز خانگي براساس شرايط اقليمي و منطقه اي/ قيمت گاز افزايش پيدا نمي کند
 تعرفه جديد گاز مشتريان خانگي از اول آبان ماه مطابق با الگوهاي زمستاني محاسبه مي شود ضمن آنکه براساس آخرين تصميم گيري ستاد هدفمندسازي يارانه قيمت گاز در زمستان گران نمي شود.

نشست مشترک براي کنترل بازار ارز

در پي افزايش نرخ ارز طي ماه هاي اخير نشست مشترکي امروز با حضور استانداران استان هاي مرزي و معاونين برنامه ريزي و سياسي و امنيتي استانداري ها با حضور رئيس کل گمرک و رئيس و معاونين ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل اين ستاد برگزار شد.

ريزش شاخص بورس در تالار شيشه اي

 شاخص کل با 55.91 واحد افت کرد.

شناخته شدن پتروشیمی شازند به عنوان صادرکننده نمونه ملی

 مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند گفت: این شرکت در بین حدود 40 مجتمع پتروشیمی فعال کشور به عنوان واحد صادرکننده نمونه ملی شناخته شد.

کره جنوبی واردات نفت ایران را از سر می گیرد

پس از اینکه اتحادیه اروپا طی دو ماه گذشته تحریم ها را علیه ایران تشدید کرد، کره جنوبی قصد دارد پس از مدتی وقفه خریداری نفت ایران را در ماه اکتبر از سر گیرد.

صنعت سيمان نيازمند نگاه تحليل گرايانه

 مديرعامل شرکت فرابورس گفت: با توجه به قابليت ايران در توليد سيمان بايد براي صادرات و رونق اين صنعت نگاه تحليلي داشت.

شرکت در بورس با کمترين سرمايه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/2/458134_725.jpg

سهامداران جزء مي توانند با کمترين سرمايه اما با استفاده از صندوق هاي سرمايه گذاري وارد بازار سرمايه شده و سودي براي خود کسب کنند.

نشست مشترک براي کنترل بازار ارز

در پي افزايش نرخ ارز طي ماه هاي اخير نشست مشترکي امروز با حضور استانداران استان هاي مرزي و معاونين برنامه ريزي و سياسي و امنيتي استانداري ها با حضور رئيس کل گمرک و رئيس و معاونين ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل اين ستاد برگزار شد.

تسهيلات حمايتي توليد در پيچ اجرا جا مانده است
 دبيرکل خانه صنعت و معدن گفت: با وجود مشکلات متعدد بخش توليد، تسهيلات حمايتي وعده داده شده به اين بخش به طور کامل پرداخت نشده است.

سرمایه گذاری 68 میلیارد دلاری برای اجرای پروژه های توسعه پارس جنوبی

 مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، بودجه امسال شرکت نفت و گاز پارس را حدود 21 میلیارد دلار اعلام و تصریح کرد: حدود 68 میلیارد دلار پروژه در این شرکت در حال اجراست که این حجم کاری در تاریخ توسعه صنعتی کشور بی سابقه است.

13 هزار ميليارد تومان اعتبار براي توسعه ناوگان ريلي مورد نياز است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/2/457364_456.jpg

 توسعه حمل و نقل ريلي طبق برنامه 5 ساله اقتصادي نيازمند 13 هزار ميليارد تومان با اکتساب دلار 1000 توماني مي باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.