مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خوزستان گفت: طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع برای پایداری صنعت و پروژه های خدمات مشاوره ای و فرآیند کلینیکی در بخش غیر دولتی در خوزستان در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز خوزستان ؛رضا طاهری در زمینه چگونگی اجرای این طرح در استان خوزستان افزود: پس از توافق با مسئولان بانک توسعه تعاون، قرار داد همکاری میان این شرکت و بانک به منظور پرداخت تسهیلات در قالب طرح کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع با عاملیت بانک توسعه تعاون منعقد شد.
 
وی، سقف تسهیلات برای نوسازی ماشین آلات را یک هزار و 500 میلیون ریال و در زمیه بهینه سازی مصرف انرژی و رفع عارضه های عمومی یک هزار میلیون ریال عنوان کرد.
طاهری، افزایش رقابت پذیری در فرآیند نوسازی و بهسازی صنعت، به کارگیری ابزارها و سیستمهای مدیریت علمی و افزایش بهره وری در واحدها را از اهداف این طرح که از سال گذشته در خوزستان آغاز شده عنوان کرد.
 
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خوزستان افزود: به واحدهای صنعتی علاقمند به نوسازی، کمک به واحدهای صنعتی برای جذب دانش فنی جدید، تکمیل تجهیزات آزمایشگاهی واحدهای صنعتی، ارتقای بهبود بهره وری در واحدهای صنعتی برای نوسازی، ارتقای سطح طراحی، مهندسی و خدمات مشاوره ای از مزایای این طرح است./س
 
برچسب ها: اجرا ، نوسازی ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.