شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله مروارید اعلام کرد: آیت‌الله مروارید عمر خود را صرف ارزش‌های انقلاب کرد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  در بخشی از این بیانیه آمده است: مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مروارید مجاهدی وارسته بود که عمر خود را مصروف اعتلای ارزش‌های اسلامی و انقلابی کرد.

این بیانیه می‌افزاید: عالم جلیل‌القدر و مجاهد نستوه، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مروارید، روحانی وارسته و مبارز و انسانی عابد بود که عمر پربرکت و گرانمایه خود را در مسیر مبارزه با طاغوت و اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ترویج فرهنگ ناب اهل بیت(ع) صرف کرد و منشأ خدمات و برکات بسیاری برای انقلاب اسلامی و استان ولایت محور ایلام شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن تسلیت فقدان جانسوز این عالم ربانی و روحانی مجاهد به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، شاگردان و بیت مکرم ایشان و امت ولایت محور استان ایلام، از عموم مردم سرافراز دعوت می‌کند تا در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر ایشان که رأس ساعت 30/9 صبح امروز دوم آبان از محل مسجد جامع تا سپاه ناحیه ایلام برگزار می‌شود حضوری باشکوه داشته باشند.

آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مروارید روز یکشنبه هفته جاری در سن 91 سالگی دار فانی را وداع گفت. /ج1

برچسب ها: ایلام ، ارزش ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.