معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي گلستان از كشف 70 فقره سرقت در راستاي دوازدهمين مرحله طرح عملياتي فجر خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ پاسدار "عسگر ساوري"با اعلام اين خبر گفت: دوازدهمين مرحله طرح عملياتي فجر در قالب طرح مبارزه با سارقان وسائط نقليه و سرقت  ‏، طي 3 روز گذشته در سطح استان به مرحله اجرا گذشته شد. 
وي گفت: در اجراي اين طرح كه با بسيج كليه امكانات و نيروهاي پليس آگاهي اجرا شد 20 دستگاه موتورسيكلت و يك دستگاه خودروي مسروقه كشف و ضبط شد.
سرهنگ ساوري به كشف 10 فقره سرقت وسايل داخل خودرو، 16 فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه كاره، و 2 فقره سرقت احشام در راستاي اين طرح اشاره كرد و بيان داشت: با تلاش ماموران در اين طرح همچنين سارق حرفه اي موتورسيكلت دستگير شد و به 16 فقره سرقت اعتراف كرد.
وي كشف 10كيلوگرم سيم و كابل برق و مخابرات را از ديگر موفقيت هاي كاركنان در اجراي اين طرح عنوان كرد و افزود: با كوشش و پيگيري ماموران در اين طرح همچنين 39 دستگاه موتورسيكلت و 10دستگاه خودروي متخلف به دليل ارتكاب جرايم گوناكون و نداشتن مدارك توقيف و به پاركينگ منتقل شدند.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي گلستان در پايان خاطرنشان كرد: در مجموع با تلاش ماموران پليس آگاهي 19 سارق در اجراي اين طرح دستگير و 70 فقره سرقت كشف شد./ف

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، سرقت ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار