عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: اعتماد اکثريت مردم نسبت به جناح اصلاحات کاهش پيدا کرده است درحاليکه شاهد هستيم طيف اصولگرا در راه انقلاب ثابت قدم‌تر بوده‌اند وموفق‌ترعمل کرده‌اند.

محمد عسگري عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تلاش بعضي احزاب براي ورود مجدد به عرصه سياسي کشور از طريق تبليغات زودهنگام اظهار داشت: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري و تاکيدات حجت الاسلام مهدوي کني وارد شدن به عرصه انتخابات در اين زمان جايز نيست.

وي با اشاره به رهنمورهاي رهبر انقلاب تصريح کرد: مسئولين مي‌بايست در ماه‌هاي پاياني دولت دهم به طور جدي فعاليت و خدمت رساني به مردم را سرلوحه کارهاي خود قرار بدهند چراکه در حال حاضر دغدغه اصلي مردم بحران اقتصادي و گراني است.

عسگري با توضيح اينکه نقطه اميدي در پرونده جريان اصلاحات وجود ندارد، تصريح کرد: اعتماد اکثريت مردم نسبت به اين جناح کاهش پيدا کرده است درحاليکه شاهد هستيم طيف اصولگرا در راه انقلاب ثابت قدم‌تر بوده‌اند وموفق‌ترعمل کرده‌اند.

وي در ادامه افزود: مردم ايران همانند گذشته با داشتن شعور بالاي سياسي، فرهنگي و اقتصادي در انتخابات درست عمل کرده و با توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري صالح‌ترين شخص را انتخاب مي‌کنند.

عضو جامعه اسلامي مهندسين خاطرنشان کرد: وظيفه همه احزاب و تشکل‌ها اين است که با توجه به مدت زمان باقي مانده تا انتخابات92 به صورت متحد وارد اين عرصه شوند و در مسائل چالش برانگيز وارد بحث نشوند چراکه در شرايط تحريم، کشور با جنگ نرم روبرو است و اگر تفرقه ايجاد شود غرامت سنگيني به جا مي‌گذارد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار