ريیس کمیسیون شوراها خبر داد:

بررسي قانون اصلاح انتخابات بصورت ويژه / انتخابات دور يازدهم رياست جمهوري با قانون جديد برگزار مي‌شود

ريیس کمیسیون شوراها در مجلس شوراي اسلامي علت ارائه طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به صورت عادی را جلوگيري از شائبه سياسي‌كاري مطرح كرد و گفت: پیش از داغ شدن فضای انتخابات ریاست جمهوری قانون انتخابات به روز مي‌شود و قانون جديد انتخابات رياست‌ جمهوري به انتخابات 92 مي‌رسد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: این طرح هفته گذشته با 120 امضا و به صورت عادی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.

وی با اشاره به اينكه بر اساس اين  طرح 11 بند از قانون انتخابات اصلاح مي‌شود، تصريح كرد: ما براي جلوگيري از بحران سازي و شائبه سياسي كاري، طرح اصلاح قانون انتخابات را  به صورت عادي به هيئت رئيسه ارائه داده‌ايم تا در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جار و جنجال سیاسی در کشور ایجاد نشود.

رئيس كميسيون شورا خاطر نشان كرد: طرح اصلاح قانون انتخابات خارج از نوبت در كميسيون بررسي و به صحن علني ارسال مي‌شود؛ تا قبل از پايان سال جاري به تصويب مجلس رسد و پیش از داغ شدن فضای انتخابات ریاست جمهوری قانون انتخابات به روز شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، قانون ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار