سردار اشرف نوری گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران برای ایجاد نارضایتی درجامعه و بهره برداری از آن در انتخابات 92، بر روی بی ثبات سازی اقتصادی سرمایه گذاری کرده اند، در نتیجه هر نوع تنش و بی ثباتی در بازار، حرکت در مسیر و بازی در پازل دشمن است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، گردهمایی سیاسی کارکنان مدیریت شهرک شهیدمحلاتی(ره) با حضور جمعی از جانبازان،آزادگان و پیشکسوتان دوران هشت سال دفاع مقدس در سالن همایش آفتاب این شهرک برگزار شد.

سردار علی اشرف نوری معاون سیاسی سپاه در اين گردهمايي، طی سخنانی با اشاره به سناریوی دشمن برای انتخابات 92 گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران برای ایجاد نارضایتی درجامعه و بهره برداری از آن در انتخابات 92 بر روی بی ثبات سازی اقتصادی سرمایه گذاری کرده اند، در نتیجه هر نوع تنش و بی ثباتی در بازار، حرکت در مسیر و بازی در پازل دشمن است.

وی اظهار داشت: غربی ها ودر رأس آنها استکبار جهانی، در طول 33 سال انقلاب اسلامی همواره ایران را تحریم کرده و جمهوری اسلامی ایران هم آن را به یک فرصت طلایی تبدیل کرده است.

معاون سیاسی سپاه با بیان دست آوردهای 33 ساله انقلاب اسلامی از جمله دست آوردهای علمی خصوصاً پیشرفت چشمگیر در حوزه های هوا فضا،هسته ای، ژنتیک و نانو،آنها را مدیون الطاف الهی در کنار همت و تلاش جوانان با استعداد و متعهد ایرانی و عزم و ارادة مسئولین و مدیریت حکیمانه ولی فقیه دانست که در سایه تحریم ها بدست آمده است.

نوری تحریم های کنونی را آخرین تیر در ترکش دشمنان انقلاب اسلامی دانسته و گفت: به برکت ایستادگی و استقامت وصف ناشدنی ملّت ایران،تمامی تلاش های بیگانگان به شکست انجامید و تنها امیدشان به تحریم های به اصطلاح فلج کننده ای است که آقای اباما رئیس جمهور آمریکا رسماً آنرا اعلام کرد تا شاید بتوانند با فشار اقتصادی واز بین بردن آستانه تحمل مردم آنها را وادار به اردوکشی خیابانی همچون فتنه 88 کنند و از درون آن نتیجه مد نظر خود را درانتخابات ریاست جمهوری 92 بدست آورند.

وی با توجه به سناریوی دشمن در این زمینه اظهار داشت: جریان های سیاسی داخل کشور باید مراقب باشند به گونه ای عمل نکنند که دشمن را در تحقق خواسته خود امیدوار کنند. هرچند اگر برخی جریانات سیاسی همچون اصحاب فتنه بار دیگر بخواهند آزمون خود را یکبار دیگر تکرار کنند ، ملت هوشیار ، آگاه ، ولایتمدار و با بصیرت ایران ، پاسخ های کوبنده خود را در عرصه های مختلف از جمله در انتخابات 92 به آنان خواهند داد.

معاون سیاسی سپاه در ادامه به ابعاد جنگ نرم دشمن در حوزه های فکری و فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی پرداخت و این گونه حرکات و برنامه ریزی های دشمن را در راستای جنگ تمام عیار نرم دشمن دانست و از مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواست تا با وحدت و همدلی و تبعیت از رهنمودها و فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ، با کار و تلاش شبانه روزی ، دشمنان کینه توز و ضد انسانی ملت بزرگ ایران را در این توطئه همه جانبه به شکست بکشاند.

گفتنی است، معاون سیاسی سپاه در ادامه به سئوالات حاضران پاسخ داد و اعلام کرد: راهبرد آمریکا در مقابله با جمهوری اسلامی ایران « فشار از بیرون و فرو پاشی از درون » است. بنابراین تهدیدات نظامی در راستای بخش اول این راهبرد یعنی «فشار از بیرون» و سناریونویسی برای انتخابات های مختلف از جمله انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و تکیه بر تحریم ها در راستای بخش دوم راهبرد غرب یعنی «فروپاشی از درون» ارزیابی می شود. لذا ملت ایران با شناخت دقیق اهداف دشمن و طراحی های گوناگون آن ، همواره پیروز اصلی این صحنه ها بوده اند و امروز به الگویی کامل و اسوه حسنه برای ملت های جهان خصوصاً بیداری اسلامی در منطقه تبدیل شده اند.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار