مهمترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده موضوعاتي چون: دغدغه کانديداهاي رياست جمهوري آمريکا خدمت به رژيم جنايتکار صهيونيستي است ، دومين نشست‌ بررسی گفتمان انتخابات‌هاي ریاست جمهوری با حضور توکلي، رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس عازم پاكستان مي‌شود و.... است

مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

برای دفاع از ایران نیازی به بستن تنگه هرمز نداریم/ تنگه را کنترل می‌کنیم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/7/30/451879_201.jpg

 فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر بخواهیم از حقوق خود دفاع کنیم نیازی به بستن تنگه هرمز نداریم، بلکه تنگه هرمز را کنترل خواهیم کرد.

طرح حمايت از توليد ملي و ايجاد تسهيلات به زودي تهيه مي‌شود/نگاه‌ها به حوزه توليد اصلاح شود

رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس از تهيه طرح حمايت از توليد ملي و ايجاد تسهيلات خبر داد و گفت: اين طرح در حوزه ماليات،‌ بيمه و برخي تسهيلات سه ساله تهيه شده است.

تحويل 2 فاز از 1800 واحد مسكوني مناطق زلزله‌زده تا پايان آذر ماه

 رئيس سازمان بسيج سازندگي کشور از تحويل يک فاز از هزار و 800 واحدهاي مسکوني تا پايان آبان ماه توسط بسيج سازندگي خبر داد و گفت: در صورتي که بنياد مسکن، مصالح را به موقع به دست ما برساند فاز دوم را هم تا پايان آذر ماه به هموطنان آسيب ديده‌ تحويل خواهيم داد.

بايد در راستاي توانمندي توليدات رسانه‌اي گام برداريم

دبير کل دفتر تحکيم وحدت با بيان اينکه تاثير گذاري فعال رسانه‌هاي برون مرزي موجب اقدام ناشايستانه غربي‌ها شد گفت: دانشمندان ما نيز بايد در راستاي توانمندي و کارآمد کردن توليدات رسانه‌اي گام بردارند تا در اين زمينه به خودکفايي رسيده و به توان بالايي برسيم.

کسی که ورود دین به عرصه اجتماعی را انکار کند، جامعیت اسلام را قبول ندارد


 جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:اصول مشترکی مبنی بر این‌که دنیا بی‌هدف خلق نشده و خدا برای تکامل انسان نسخه معین کرده است، وجود دارد این نسخه شامل زندگی فردی و اجتماعی انسان می‌شود که انسان مسیر را کج نرود. چرا که اگر بشر به خود واگذار می‌شد، یقینا به جایی نمی‌رسید.

ايجاد يک نظم نوين جهاني بدون سلطه‌گري آمريکا


 سفير سوريه در ايران با بيان اينکه سوريه با اقتدار بيشتر و برپايه خون شهداي خود بحران کنوني را پشت‌سر خواهد گذاشت، گفت: يک نظم نوين جهاني که در آن سلطه‌گري آمريکا وجود ندارد پايه‌ريزي مي‌شود تا کشورهاي آزاد و مستقل در آن نقش اصلي را داشته باشند.

اداي احترام لاريجاني به شهداي گمنام دانشگاه علم و صنعت

 رئيس مجلس شوراي اسلامي با حضور در دانشگاه علم و صنعت تهران به مقام شامخ شهداي گمنام مدفون در اين دانشگاه اداي احترام كرد.

دغدغه کانديداهاي رياست جمهوري آمريکا خدمت به رژيم جنايتکار صهيونيستي است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/1/453669_454.jpeg

يک کارشناس سياست خارجي گفت: نارضايتي رژيم صهيونيستي از اوباما در برخي سياست‌ها و ناشناخته بودن ميت رامني براي آن‌ها باعث نامشخص بودن نتيجه انتخابات رياست جمهوري آمريکا بوده اما در عمل تفاوت چنداني نخواهد کرد.

مجلس نهم در تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد اعتماد مردم را جلب کند

دبير کل اتحاديه دوم دانشگاه آزاد با اشاره به اينکه نمايندگان مجلس هشتم در رابطه با بحث دانشگاه آزاد رسالت خود را به خوبي انجام نداده‌اند گفت: اميدواريم نمايندگان مجلس نهم در برخورد با دانشگاه آزاد کارنامه مثبتي از خود برجاي گذارند تا شاهد اجراي عدالت و کوتاهي دست متخلفان از اموال عمومي باشيم.

تاکيد رئيس‌جمهور بر ايجاد روابط همه‌جانبه ميان ايران و آفريقاي مرکزي

رئيس‌جمهور بر لزوم گسترش روابط و مناسبات همه‌جانبه جمهوري اسلامي ايران و آفريقاي مرکزي به ويژه در بخش‌هاي فرهنگي ، اقتصادي و تجاري تاکيد کرد.

دومين نشست‌ بررسی گفتمان انتخابات‌هاي ریاست جمهوری با حضور توکلي


 سلسله نشست های بررسی گفتمانی انتخابات‌های ریاست جمهوری در دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار می شود.

بازی‌های رایانه‌ای؛ ابزار آموزش نوجوانان در راستای سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا


یک کارشناس مسائل آمريکا با اشاره به شبيه‌سازي بازي‌هاي کامپيوتري با عنوان جنگ ايران- آمريکا، گفت: هدف اصلي اين اقدام، آموزش سياسي، نظامی و رواني نوجوانان در راستاي سياست‌‌هاي جنگ‌طلبانه آمريکا بوده تا در آينده، اين نوجوانان آموزش‌هاي سياسي و نظامي پايه را کسب کرده باشند.

اعترافات "منصور ارباب سير" در شرايط نامساعد رواني صورت گرفته و بي اساس است


 يک کارشناس سياست خارجي گفت: با توجه به شرايط نامناسب روحي و رواني "منصور ارباب سير" احتمال اين‌که وي چنين ادعاي بي پايه و اساسي را در سطح بين‌المللي و رسانه‌ها مطرح کند بعيد نيست، ولي آمريکا بداند که افکار عمومي هيچ‌گاه چنين ادعايي را بدون سند و مدرک معتبر نخواهند پذيرفت.

فروزنده: در شرايط فعلي كشور وحدت ميان مسئولين مهم‌ترين اولويت است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/1/454269_139.jpg

 عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: بحث وحدت و انسجام مسئولين در شرايطي كه استكبار جهاني تمامي ظرفيت‌هايش را عليه جمهوري اسلامي ايران به كار گرفته است مهم‌ترين اولويتي است كه بايد در دستور كار مسئولين كشور قرار گيرد.

رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس عازم پاكستان مي‌شود

 رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس از سفر قريب‌الوقوع خود به پاكستان خبر داد.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار