یک کارشناس مسائل آمريکا با اشاره به شبيه‌سازي بازي‌هاي کامپيوتري با عنوان جنگ ايران- آمريکا، گفت: هدف اصلي اين اقدام، آموزش سياسي، نظامی و رواني نوجوانان در راستاي سياست‌‌هاي جنگ‌طلبانه آمريکا بوده تا در آينده، اين نوجوانان آموزش‌هاي سياسي و نظامي پايه را کسب کرده باشند.

فواد ايزدي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به شبيه‌سازي بازي‌هاي کامپيوتری با عنوان جنگ ايران- آمريکا، اظهار داشت:  آمريکا با چنين اقداماتي به دنبال توجيه سياست‌هاي خود در قبال افکار عمومي ملت خويش بوده تا از پشتيباني آنها در پیشبرد اهداف خصمانه خود استفاده کند.

وي در ادامه افزود: هدف اصلي اين اقدام، آموزش سياسي، نظامی و رواني کودکان و نوجوانان در راستاي سياست‌‌هاي جنگ‌طلبانه آمريکا بوده تا در  آينده که اين نوجوانان وارد عرصه سياسي و نظامي ايالت متحده مي‌شوند آموزش‌هاي پايه را کسب کرده باشند.

اين کارشناس مسائل آمريکا با توجه به ادعاهای سیاستمداران آمریکایی، مبني بر مذاکره بين ايران و آمريکا تصريح کرد: اینگونه اظهارات نوعی جنگ نرم بوده که با اهداف سیاسی مختلفی مطرح شده و آمريکايي‌ها سعی دارند با انجام عمليات رواني، توجه افکار عمومي را نسبت به اقدامات خصمانه خود منحرف کنند.

وي در پايان یادآور شد: اين نوع فعاليت‌ها صرفا براي آماده سازي افکار عمومي و تخمين نوع واکنش‌ها نسبت به هر يک از این اقدامات، صورت مي‌گيرد.

انتهای پیام/ش3
برچسب ها: آمریکا ، بازی ، سیاسی ، روانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار