از اختلاط مواد شيميايي مانند جوهر نمك و جرم برفرآورده هاي سفيد كننده جدا خودداري كنيد، بخارهاو گازهاي ناشي از اين اختلال بسيار سمي و خفه كننده مي باشد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، معاون غذاو دارو دانشگاه علوم پزشكي وخدمات بهداشتي درماني هرمزگان گفت: در هنگام استفاده از فرآورده هاي شيميايي و سموم مختلف اعم از سموم خانگي يا صنعتي، در نور كافي بر چسب روي بسته بندي را مطالعه کرده و سپس مصرف کنید.

دكتر مصطفي اسماعيلي با اشاره به اينكه در هنگام استفاده از مواد شيميايي و فرآورده هاي شوينده و پاك كننده پنجره ها را باز كنيد تا هوا به خوبي در محيط جريان داشته باشد، اظهار كرد: از اختلاط مواد شيميايي مانند جوهر نمك و جرم بر با فرآورده هاي سفيد كننده جدا خودداري كنيد، بخارهاو گازهاي ناشي از اين اختلال بسيار سمي و خفه كننده مي باشد.

وی  خاطر نشان كرد: پس از مصرف مواد شوينده، سفيد كننده، جرم بر و لوله بازكن در محيط هاي در بسته و كوچك مانند دستشويي و حمام به هيچ عنوان در اين مكانها توقف نكنيد، چرا كه گازهاي توليد شده در اين محيط بدون تهويه مناسب حفظ كننده و سمي مي باشد.

وي افزود: در استفاده از مواد شيميايي بايد از وسايل محافظت كننده مانند دستكش بلند، كفش نفوذناپذير، لباس آستين بلند، شلوار بلند و جوراب استفاده شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار