عمل های جراحی غیر اصولی زیبایی توسط افراد غیرمتبحر مشكلات عمیق روحی برای افراد به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، یك فوق تخصص جراحی پلاستیك مركز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان گفت: هم اكنون تعداد متقاضیان عمل های جراحی زیبایی در جامعه بیش از گذشته افزایش یافته است.

نجات حسینی افزود: متاسفانه ورود افراد غیرمتخصص در حوزه جراحی پلاستیك و مراجعه افراد به ویژه بانوان برای انجام عمل های زیبایی، علاوه بر صرف هزینه های هنگفت اقتصادی عوارض روحی و روانی برای آنان به همراه دارد.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان عدم شناخت كافی مردم به ویژه بانوان از متخصصان مربوطه در حوزه جراحی پلاستیك را از معضلات اساسی در این بخش برشمرد.

وی ادامه داد: درج عنوان های پرزرق و برق و دریافت هزینه های كمتر از متقاضیان موجب می شود كه این طیف از افراد بدون آگاهی لازم تن به عمل های جراحی با عوارض گوناگون بدهند.

نجات حسینی تصریح کرد: عمل های جراحی زیبایی باید توسط فوق تخصصان مربوط به حوزه جراحی پلاستیك انجام شود چرا كه ورود افراد غیر مرتبط مشكلات فراوانی را به همراه دارد.

وی خاطرنشان كرد: مردم به ویژه بانوان می توانند برای اطمینان از صلاحیت فعالیت های جراحان به سایت انجمن جراحان پلاستیك ایران مراجعه كنند./س

برچسب ها: جراحی ، زیبایی ، مشکلات ، روحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.