مجید نامجو مطلق:

استقلال به شرایط بد خودش باخت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شکست آبی پوشان مقابل تراکتورسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: این دیدار با کیفیت ترین بازی لیگ برتر بود یک بازی تکنیکی و فنی از هر دو تیم شاهد بودیم.

مجید نامجو مطلق پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: شرایط و وضعیت تیم تراکتورسازی بهتر از استقلال بود و بازيکنان تراکتورسازي با حمایت تماشاچیانشان و شرایط میزبانی کنترل بازی را در دست داشتند و از موقعیت های به دست آمده هم نهایت استفاده را کردند.

نامجو مطلق در ادامه اظهار داشت: یکی از مشکلات استقلال نبود قلعه نوعی بود که از لحاظ روحی و روانی برروی بازیکنان استقلال تأثیر منفی گذاشت نیمکت نشینی برهانی و استفاده کردن از این بازیکن در دقایقی از بازی انگیزه لازم را از برهانی گرفته بود.

وی در ادامه بیان داشت: خط هافبک استقلال در این بازی ضعیف بود و این امر نشان داد که حضور جانواریو چقدر در خط میانی تأثیرگذار است و هافبک های استقلال مانند همیشه دونده و جنگنده ظاهر نشدند و میانه زمین را از دست داده بودند و موقعیت های خوبی هم در محوطه جریمه تراکتورسازی ایجاد نکردند.

پیشکسوت استقلال گفت: تراکتوریها در گردش توپ و خلق موقعیت پر قدرت و بهتر از استقلال ظاهر شدند و در مجموع بازی بهتری نسبت به استقلال انجام دادند.

وی در مورد گفته های صالح در مورد تأثیر عدم برنامه ریزی درست فدراسیون و مصدومان زیاد استقلال در باخت این تیم گفت: استقلالی ها مدعی اند که خستگی و مصدومیت ملی پوشان باعث این باخت شده است در صورتیکه شرایط باری همه تیم ها برابر است و همه به یک اندازه متضرر می شوند استقلالی ها ملی پوش زیاد دارند و تیم ملی هم به خاطر شرایط بحرانی اش نیاز به این بازیکن دارد و آبی پوشان باید بدانند که اولویت اول با تیم ملی است استقلال نه به خاطر عدم برنامه ریزی فدراسیون فوتبال بلکه به شرایط بد خودش باخت.

وی در ادامه بیان کرد: استقلال بازیکنان زیادی روی نیمکتش دارد با پتانسیل نفراتی که دارد می تواند به راحتی نفراتش را جایگزین کند و با این همه بازیکن نبود جانواریو و نکونام نمی تواند برای این تیم مشکل ساز باشد.

وی تصریح کرد: مهدی رحمتی جزو سرمایه های ملی است و تشدید شرایط آسیب دیدگی وی لطمه به تیم ملی خواهد زد استقلالی ها رحمتی مصدوم را در دروازه شان گذاشتند.

وی عنوان کرد: به طور حتم گل خوردن رحمتی در این بازی تأثیر منفی از لحاظ روحی برایش خواهد داشت و مسئولان استقلال باید به عواقب آن توجه داشته باشند.

وی در مورد پیش بینی اش از آینده تیم فوتبال استقلال افزود: به طور حتم استقلال کماکان مدعی قهرمانی لیگ دوازدهم است چرا که پتانسیل تیمی اش بالا است این باخت ها باعث از دست دادن امتیازات در جدول می شود اما این تیم را از شرایط قهرمانی اش دور نمی کند چراکه آبی پوشان پتانسیل جبران نتیجه را دارند.

گفتنی است، تیم فوتبال استقلال بدون حضور قلعه نوعی (سرمربی اش) مقابل شناگران تونی اولیویرا با نتیجه 2 بر صفر شکست را متحمل شد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار