مجید نامجومطلق، بازیکن خوش‌تکنیک پیشین استقلال در یک نگاه کلی عملکرد استقلال در طی شش بازی خود در لیگ را از دو منظر مورد بررسی قرار داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مجید نامجومطلق، بازیکن خوش‌تکنیک پیشین استقلال در یک نگاه کلی عملکرد استقلال در طی شش بازی خود در لیگ را از دو منظر مورد بررسی قرار داد.

وي گفت: اگر بخواهم از نظر عملکرد، استقلال را طی 6 بازی ابتدایی خود ارزیابی کنم باید بگویم که من این مهم را از دو جهت می‌بینم. اول؛ شرایط فنی و بازی دوم؛ شرایط امتیازگیری.

اگر از نظر مورد دوم یعنی امتیازگیری بخواهم بررسی کنم باید گفت که استقلالی‌ها در شرایط بدی نیستند هر چند قبول دارم که بهتر از این هم می‌شد نتیجه گرفت.

از لحاظ شرایط فنی و بازی هم بازیکنان به زمان بیشتری نیاز دارند. تعدادی بازیکن جدید آمده‌اند و البته مجموعه فنی هم جدید است.

همه می‌دانیم که تیم‌های امیر قلعه‌نویی بعد از گذشت پنج، شش هفته روی غلتک می‌افتند.

این تیم پتانسیل بهترین شدن را از هر لحاظ دارد و انتظارات هم از این تیم بالاست و همین دلیلی می‌شود تا استقلال رفته‌رفته بهتر شود و به چیزی که شایسته‌اش است برسد.

هافبک فانتزی‌باز دهه 70 استقلال درخصوص شرایط ملی‌پوشان استقلال و به طور کلی عملکرد تیم‌ملی مقابل اردن در ادامه تصریح کرد: اگر بخواهم به طور کلی در خصوص بازی ملی‌پوشان صحبت کنم باید گفت یک بحث جداست و باید به طور اختصاصی به آن پرداخت.

شرایط ملی ما در وضعیت افت است و همین که آقای کروش بازیکنان را طولانی مدت در اختیار گرفته برای رفع این افت است که تفکر پرتغالی او می‌تواند بر این افت غلبه کرده و آن را از بین ببرد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار