سانی بچیروویچ بازیکن خارجی جدید تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام از امروز به تمرینات این تیم باشگاهی ملحق می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ قراربود که سانی پسر مهمت بچیروویچ سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران که سابقه سالها بازی در لیگهای اروپایی را دارد، در پایان هفته قبل وارد ایران شود و شنیده می شود که این بازیکن از امروز به تمرینات پتروشیمی ملحق خواهد شد.

سانی که سال گذشته در لیگ حرفه ای ایتالیا بازی می کرد در پایان فصل قبل عمل جراحی کوچکی روی پایش داشت و به همین دلیل هم در صورت تایید پزشکی و فنی به ترکیب پتروشیمی اضافه می شود.

**صنایع رفتنی نیست

هر چند با کنار رفتن سعید قنواتیان سرپرست تیم صنایع ماهشهر، صحبتهایی از عدم حضور این تیم در لیگ امسال هم راه افتاد اما به نظر می رسد تیم پنجم فصل قبل در لیگ ماندنی است و گزینه علی توفیق همچنان جدی ترین مورد برای هدایت تیم ماهشهری به شمار می رود. سیاستهای باشگاه و بودجه آن برای فصل جاری هنوز هم مشخص نیست.

اما در مورد تیم حفاری امروز و فردا مسئولان ادامه داشته و آخرین خبر از اعلام وضعیت تیم تا روز دوشنبه اول آبان حکایت دارد.

**اصفهان قهرمان نوجوانان کشور

در پایان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور که از 27 مهر در اصفهان آغاز شده بود تیم میزبان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. در بازی فینال که روز گذشته میان تیم های اصفهان و گلستان برگزار شد ابتدا دو تیم با نتیجه 56_56 مساوی شدند و سپس در وقت اضافه، اصفهان موفق به پیروزی 65 بر 57 و قهرمانی شد. تیم تهران نیز با پیروزی 70 بر 68 مقابل هرمزگان در رده سوم قرار گرفت./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار