سرمربی تیم بزرگسالان بسکتبال تأکید کرد: هدایت تیم ملی جوانان برای جام جهانی را برعهده نمی گیرد و هر بازیکنی حتی صمد نیکخواه بهرامي هم باید در تمرینات دراز مدت شرکت داشته باشد تا در ترکیب قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مهمت بچیروویچ سرمربی تیم ملی بسکتبال در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد اختیاراتش در تیم ملی تأکید کرد: من مشکلی با فدراسیون یا کس دیگری ندارم و اختیار کامل تیم و حتی انتخاب کادر فنی با خودم است.

وی در مورد بازیکنانی مثل ارسلان کاظمی گفت: بازیکنی که 10 روز در تمرینات من باشد و تنها برای بازی بیاید را قبول نمی کنم ارسلان کاظمی بازیکن بسیار خوبی است اما قطعاً با سیستم من هماهنگی ندارد به طور قطع سال آینده ارسلان را به تیم دعوت می کنم اما با این شرایط به کارم نمی آید، هر بازیکنی بدون استثنا باید ابتدا در تمرینات تیم شرکت کند و بعد در مسابقات مهم از وی استفاده کنیم در این میان بازیکنان قدیمی و جدید هم تفاوتی ندارند.

بچیروویچ تأکید کرد: در مسابقات کاپ آسیا به جز بازیکنانی مثل صمد آفاق و اوشین بقیه برای اولین بار حضور در ترکیب اصلی را تجربه می کردند و حتی آرن نیز برای بار اول مسئولیت پست گارد رأس تیم ملی را به طور کامل برعهده داشت در این تورنمنت تنها تلاش کردیم حس تیم ملی را به بازیکنان جوان القا کنم.

وی در مورد اینکه آیا سال بعد بازیکنان تیم جوانان را در بین نفرات اصلی اعزامی به جام ملت ها قرار می دهد گفت: قطعاً بازیکنان جوان در برنامه های ما جای دارند اما مشکل بزرگ ما با آنها در پیش بودن جام جهانی جوانان است.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان احتمال سرمربیگری تیم ملی جوانان برای جام جهانی را رد کرد، من به تیم ملی جوانان برنامه می دهم اما سرمربی این تیم نمی شوم در این شش ماه حضور متوجه شدم برخی بازیکنان مشتاق به حضور در تیم ملی هستند و برخی پول گرفتن باشگاه ها را ترجیح می دهند ما به این مسائل هم توجه خواهیم کرد./مح

برچسب ها: بچیرویچ ، سرمربی ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار