امام جمعه، فرماندار و‌ نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، در پیامی، جان باختن 26 دانش آموز و فرهنگی این شهر در اثر سانحه دلخراش واژگونی اتوبوس در محور خوزستان به استان چهارمحال و بختیاری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :  

در این پیام تسلیت، آمده است: سلام و درود خدا بر شهیدانی كه برای همیشه، حقیقت را بر جهانیان آشكار و نام جاوید خود را بر لوح سفید حقیقت با خون نوشتند.

در ادامه این پیام آمده است: دانش آموزان حقیقت خواه، آرمان خواه و شهادت طلب و رهروان راه شهداء در راهیان نور كه تداعی كننده هشت سال دفاع از ارزش های اعتقادی و باورهای تربیتی است، به تأسی از مولای خود؛ حضرت سید الشهداء (علیه السلام)، زینب‌ وار، عاشقانه، فرهنگ ایثار و شهادت را جستجو و انتشار دادند، و در نزد حضرت حق، اجری عظیم دارند.

این پیام می افزاید: پرواز 26 گل نوشكوفته باغ علم و دانش در سفر راهیان نور، باعث تأثر فراوان همگان گردید، اتفاقی كه هیچ گاه از یاد و خاطره مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان بروجن، استان و كشورمان نخواهد رفت و جایشان برای همیشه در دبیرستان پاسداران عفت، سبز خواهد ماند.

در ادامه این پیام آمده: بیان این مصیبت با هیچ قلم و زبانی میسر نیست و یگانه مرهم بر این فقدان سنگین، صبر و پناه بردن به خدای متعال است و اكنون كه دست تقدیر الهی گل های بوستان پاسداران عفت را چیده و جمعی از بهترین ها را به سوی بهشت خویش فراخواند، فقدان این عزیزان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم ولایتمدار شهرستان، فرهنگیان، دانش آموزان و بویژه خانواده محترم این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می نمائیم.

در پایان این پیام، از درگاه الهی برای درگذشتگان این حادثه، رحمت و رضوان الهی، برای خانواده های آنان صبر و شكیبایی برای مصدومان این حادثه، شفای عاجل مسئلت شده و یك هفته عزای عمومی در شهرستان بروجن اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد: 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه رانندگی شد و به ته دره ای سقوط کرد که در این سانحه دلخراش، 26 دانش آموز کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.