رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اگر دشمن خرفت شده و شرايط را به ياد نمي‌آورد ما بسيجيان خودمان را به آنها معرفي مي‌كنيم تا بدانند كه ما همان فرزندان شهيد همت هستيم كه زير بار حرف زور نخواهيم رفت؛ امروز كساني تهديد مي‌كنند كه صهيونيست‌ها به ايران حمله مي‌كنند، اين خنده‌آور است چرا كه شما حتي (دشمنان) قدرت تهيه نان را هم نداريد چه برسد به جنگيدن.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در تجمع 10 هزار نفري نيروهاي بسيجي شركت‌كننده در رزمايش الي بيت‌المقدس در ميدان فلسطين با بيان اينكه ما تا آخرين لحظه در برابر دشمنان ايستادگي خواهيم كرد، اظهار داشت:‌ دشمنان بايد بدانند كه رزمندگاني از جنس عاشورايي سرشار از سلامت هميشه از كيان و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي دفاع خواهند كرد.

وي خطاب به بسيجيان حاضر در ميدان فلسطين گفت: شما با حضورتان به مردم پيام مي‌دهيد و نشان مي‌دهيد كه ايستادگي و مقاومت شما تنها در شعار خلاصه نمي‌شود بلكه مردماني از جنس جنگ در همه صحنه‌ها هستيد.

نقدي با يادآوري اين مطلب كه مردم ايران در 19 دي در زمان طاغوت در برابر توهين به امام ايستادگي كردند و به خيابان‌ها آمدند اظهار داشت: اين ايستادگي و مقاومت ملت ايران رژيم پهلوي را منجر به سقوط كرد؛ امروز حضور بسيجيان به اين معني است كه دست از سر توهين‌كنندگان به پيامبر گرامي اسلام برنخواهند داشت و تا پاي جان در برابر هتاكان به نبي اكرم (ص) خواهند ايستاد تا آنها (توهين‌كنندگان)‌يا توبه كنند يا ساقط شوند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح كرد: اگر دشمن خرفت شده  و شرايط را به ياد نمي‌آورد ما بسيجيان خودمان را به آنها معرفي مي‌كنيم تا بدانند كه ما همان فرزندان شهيد همت هستند كه زير بار حرف زور نخواهند رفت.

نقدي با بيان اينكه انقلاب اسلامي چنان سيلي در طول 34 سال به دشمن زده است كه آنها هنوز هم گيج مي‌خورند، اظهار داشت: دشمنان بدانند اين سلحشوران مردان جنگ هستند و دشمنان نخواهند توانست راه خود را پيدا كنند و خودشان را احيا كنند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود:‌ دشمنان در تحليل‌هاي خود مي‌گويند كه رزمايش الي بيت‌المقدس براي تهديدات داخلي است و نام اين رزمايش الي بيت المقدس است كه نشان مي‌دهد كه هدفش چيست؛‌ هدف ما بيت‌المقدس است و مسائل داخلي كه بسيجي و نيروي سلحشور نمي‌خواهد شما چند تا جاسوس به اين محل و آن محل مي‌فرستيد كه توسط مردان همان محل قابل حل است.

وي خطاب به دشمنان نظام گفت:‌ شما بسيجيان را نشناختيد،‌ فرصتي پيش بيايد نشان خواهند داد كه در يك چشم به هم زدن از ميدان فلسطين به داخل خود فلسطين خواهند آمد.

نقدي با بيان اينكه ما يقين داريم همين نسل كه امروز در ميدان فلسطين رژه مي‌روند روزي در خيابان‌هاي بيت‌المقدس دوشادوش برادران و خواهران فلسطيني خود رژه خواهند رفت.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با غلط خواندن تحليل كساني كه مي‌گويند ملت ايران به كساني راي خواهند داد كه اوضاع كشور را آرام كنند اظهار داشت:‌ سناريويي كه آنها در سال 76 پياده كردند امروز جواب نخواهد داد چرا كه اگر مردم حتي در سال 76 به آن دولت راي دادند به دليل نارضايتي از دولت قبلي بود، در ثاني زمان حال به آن زمان متفاوت است؛ و حتي امروز كساني تهديد مي‌كنند كه صهيونيست‌ها به ايران حمله مي‌كنند، اين خنده‌آور است چرا كه شما حتي (دشمنان) قدرت تهيه نان را هم نداريد چه برسد به جنگيدن.

وي با اشاره به ناكامي دشمنان در ميدان‌هاي سياست، نظامي و فرهنگي اظهار داشت:‌ در عرصه فرهنگي زير بار شبكه‌هاي فاسد شما مردم ايستاده‌اند و مقاومت مي‌كنند چرا كه ارزش‌هاي جوانان برگرفته از ارزش‌هاي شهداي انقلاب اسلامي است چرا كه در تك تك جوانان نور شهدا هويداست.

نقدي جايگاه ايران در مباحث علمي را ارزشمند توصيف كرد و گفت: در عرصه اقتصادي پيرو مكتب مقاومت اقتصادي هستيم و به فضل پروردگار امروز در خاكسترهاي تحريم‌هاي دشمنان شكوفاترين اقتصادها را بنا خواهيم كرد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه دشمن روزبروز به شكست نهايي نزديك مي‌شود، تصريح كرد: چندين شبكه ماهواره‌اي پيام‌هاي آنان را انتقال مي‌دهند ولي در مقابل يك شبكه پرس تي وي ايران نمي‌توانند مقاومت كنند و كم مي‌آورند.

وي با بيان اينكه مدعيان آزادي امروز توهين به مقدسات را مجاز مي‌شمارند ولي چطور اخبار شبكه پرس تي وي و العالم را بر نمي‌تابند، اين چطور آزادي بياني است.

نقدي گفت: دشمنان به مرگ خودشان نزديك‌تر مي‌شوند امروز با توقف پخش شبكه‌هاي ماهواره‌اي جمهوري اسلامي ايران، شكنجه‌هاي ابوغريب نشان دادند كه چطور اهل آزادي بيان و رعايت حقوق بشر هستند و مردم دنيا روزبروز از آنها متنفرتر مي‌شوند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در پايان با بيان اينكه ما بسيجيان يك حرف با رهبر معظم انقلاب داريم، تشريح كرد:‌ آن حرف اين است بسيجيان و همه ملت كه بسيجي هستند تا آخرين نفر و تا آخرين منزل و تا آخرين قطره خون پاي دفاع از انقلاب و آرمان‌هاي انقلاب و پيرو ولايت فقيه و اطاعت محض هستيم و پاي اين مرادمان خواهيم ايستاد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نقدی ، بسیج ، مستضعفین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار