آيين نكوداشت سفر مقام معظم رهبري به قم با حضور پيريايي استاندار قم، نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي و مديران دستگاه ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم وبه نقل ازروابط عمومي استانداري قم، كرمرضا پيريايي در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره سفر تاريخي و ماندگار مهرماه سال 89 رهبر انقلاب اسلامي به قم، اظهار داشت: اين سفر به عنوان سرآغاز رويش دوباره و حركتي نو در مسير توسعه و عمران قم، منشاء خيرات و بركات مادي و معنوي فراواني بود.
وي با تاكيد بر لزوم تلاش براي تبيين آثار و دستاوردهاي اين سفر با بركت، پيگيري تحقق مصوبات سفر را از مهم ترين تكاليف دستگاه ها برشمرد و خاطرنشان كرد: مديران بايد به جد پيگير اجرايي شدن تمامي پروژه ها و مصوبات اين سفر باشند.
استاندار قم با اشاره به اين كه روند اجرايي شدن مصوبات سفر در كميته ويژه اي با حضور معاونين استاندار در حال پيگيري و رصد است، افزود: دستگاه هايي كه عملكرد خوبي در اين زمينه داشته اند شناسايي و در جلسه امروز تجليل خواهند شد.
پيريايي با بيان اين كه همه ما به عنوان مطيع رهبر و خادم مردم ، بايد پيگير عملياتي كردن خواسته ها و نكات اجرايي مد نظر رهبر انقلاب باشيم، به فرمايشات اخير معظم له در جريان سفر اخير به خراسان شمالي اشاره و تصريح كرد: مطالب وي پيرامون مسائل مهم كشور، از جمله ضرورت كار و تلاش جمعي، خدمت به مردم و پرهيز از اختلاف، بسيار ارزنده و روشنگرانه بود ./س
برچسب ها: قم ، نکوداشت ، سفررهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.