سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان شرایط تیم را پس از تعطیلات مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: مقابل ذوب آهن اصفهان امتیاز کسب می کنیم و شرایط تیم یک در جدول بهبود می دهیم.

اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان تیم جوان و بسیار با انگیزه هستند و این مدت دو هفته ای که لیگ تعطیل بوده است زمان مناسبی را در اختیارمان قرار داده است تا نقاط ضعف تیم را شناسایی و جهت رفع آن برآییم.

وی ادامه داد: تمرینات تیم در استان هرمزگان پیگیری شده است و یک بازی تدارکاتی با تیم تربیت بندرعباس استان برگزار کردیم و موفق به شکست این تیم با 7 گل شدیم.

میثاقیان تصریح کرد: اگرچه تیم تربیت بدنی بندرعباس در حد تیم های لیگ برتری نبوده است اما به ثمر رساندن 7 گل از لحاظ روحی و روانی بازیکنان تیم را در شرایط مطلوب قرار داده است و از طرفی اعتماد به نفس بازیکنان مهاجم تیم را نیز ارتقا داده است.

سرمربی آلومینیوم افزود: دیدار تدراکاتی برایمان دستاوردهای مهمی را در بر داشته است و خوشبختانه در این دیدار از بازیکنان تیم به طور کامل استفاده کردیم و شناخت مناسبی را از نحوه عملکرد آنها به دست آوردیم البته بازیکنان خارجی نیز در دیدار تدارکاتی مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت از عملکرد آنها رضایت دارم.

وی افزود: هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر مقابل تیم ذوب آهن اصفهان روبرو می شویم و پنجشنبه 27 مهرماه جهت برگزاری دیدار مقابل این تیم به اصفهان سفر می کنیم و با توجه به تمرینات منظم و مستمری که در این فاصله انجام دادیم از لحاظ جسمی و روحی و روانی در شرایط مطلوب قرار داریم و به هدف کسب امتیاز به این استان سفر می کنیم.

سرمربی آلومینیوم خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران مقابل تیم کره جنوبی پیروزی شیرینی کسب کردند و سبب شادی هواداران پرشمار خود شدند و امیدوارشدم پیروزی های تیم ملی تداوم یابد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار