کنفرانس مطبوعاتی امروز پرسپولیس – آلومینیوم؛

میثاقیان: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است/مانوئل: تصمیم من برنمی گردد، کریمی حق تمرين ندارد

کنفرانس مطبوعاتي تيم هاي پرسپوليس تهران- آلومينيوم هرمزگان امروز پنجم مهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل کنفرانس، اکبر میثاقیان افزود: پرسپوليس نيز مانند ما شرایط سختی دارند و برای پیروزی پای به میدان خواهند گذاشت. در کل نباید به شرایط بد پرسپولیس نگاه کنیم.

وی در ادامه افزود: ما باید کمک کنیم تیم هایي مثل پرسپولیس و استقلال از آن وضعيتي که دارند، بیرون بیایند اما اظهارات من به اين معني  نیست که فردا تیم آلومینیوم در بازي کم کاري کند و تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهيم داد تا تیممان مقابل پرسپولیس نتیجه لازم را بگیرد.

میثاقیان اظهار داشت: ماهم ناراحت هستیم که فردا تماشاگران در این بازی حضور ندارند زيرا تماشاگران به بازی لذت ویژه ای می دهند اگرچه گاهی شعارهایی می دهند که باعث آزار و اذيت مربیان و یا بازیکنان می شونداما با این حال دوست نداریم هیچ بازی بدون تماشاگران برگزار شود.

مانوئل: تصمیم من برنمی گردد ، علی کریمی حق تمرین کردن ندارد

ژوزه مانوئل ، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: براي اخراج کريمي از تمرين نمي توانم دليل خاصي بيان کنم چرا که در گذشته نيز مي خواستم اين کار را انجام دهم و تصميم من در اين خصوص عوض نمي شود و تا اطلاع ثانوي علي کريمي حق تمرين کردن ندارد.

وي افزود:  من نمی دانم چرا صبح امروز علی کریمی در درفشی فر تمرین کرده است و درمورد جلسه رویانیان با علی کریمی هیچ گونه اطلاعی ندارم.

مانوئل در مورد بازی فردا گفت: بازی مهمی در پیش داریم کسب 3 امتیاز این دیدار برای ما مهم است. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و دل هواداران خود را به دست آوریم.

سرمربي سرخ پوشان پايتخت خاطرنشان کرد: نبود هواداران پرسپولیس به ما لطمه زیادی وارد خواهد کرد مردم نباید از دیدن بازی تیمشان محروم شوند امیدوارم دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد./مح




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار