سرمربي تيم صنعت نفت آبادان از پرتاب ترقه هواداران تيم آلومينيوم در ديدار نهم رقابت ها اظهار نارضايتي كرد و بيان داشت: تيم بهانه جويي نيستيم در غير اين صورت بازي را ادامه نمي داديم.


كاستا در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم آلومينيوم بازيكنان جوان و با انگيزه اي را در اختيار دارد ضمن اينكه حضور ميثاقيان روي نيمكت قدرت تيم آلومينيوم را دوچندان كرده بود از طرفي شرايط بسيار نامساعد و نامناسب جوي استان هرمزگان ديدار مقابل آلومينيوم را بسيار سخت و سنگين كرده بود اما خوشبختانه با كسب يك امتياز هرمزگان را ترك كرديم.
كاستا تصريح كرد: تيم ما بازي را بسيار خوب شروع كرد و تيم آلومينيوم هرمزگان نيز در پاسخ بازي با كيفيت تيم نفت آبادان، عكس العمل مناسبي ارائه دادند و دركل مي توان عملكرد بازيكنان هر دو تيم در نيمه ي اول را منطقي و مناسب ارزيابي كرد.
سرمربي تيم صنعت نفت آبادان خاطرنشان كرد: با شروع نيمه دوم شرجي بودن سبب افت فني بازيكنان شده بود و سطح بازي نزول كرده بود با اين وجود بازيكنان آلومينيوم از روي ضربه ي آزاد موفق به گشودن دروازه ي ما شدند و آنها در كار تيمي در ضربه زدن به تيم ما ناكام بودند.
كاستا افزود: هواداران تيم آلومينيوم متأسفانه رفتار مناسبي ارائه ندادند آنها با پرتاب ترقه به زمين مسابقه تا حدودي خلل در بازي ايجاد كردند متأسفانه در طول دوراني كه سرمربي تيم هاي مختلف بودم شاهد اينگونه مسائل در نزد هواداران ساير تيم ها در كشورهاي مختلف بودم كه گاهي نيز منجر به مرگ نيز شده است.
از اين رو از هواداران درخواست مي كنم كه اينگونه رفتارهاي خطرناك را انجام ندهند و فقط براي پاسخگويي به احساسات زودگذر جان خود را به خطر نياندازند.
سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان كرد: احتمال اينكه در اين حادثه فردي دچار صدمه و آسيب زياد بود و اگر تيمي بهانه جو بوديم از ادامه ي ديدار امتناع مي كرديم اما هيچ گاه بدنبال بهانه جويي نبودم از اينرو بازي را ادامه و با يك امتياز استان هرمزگان را ترك كرديم.
وي افزود: هيئت مديره باشگاه صنعت نفت آبادان از عملكرد من تاكنون رضايت داشته اند و صحبتي مبني بر جدايي ام از تيم مطرح نيست علاوه بر اين اگر باشگاه قصد اتخاذ چنين تصميمي را نيز دارد در ابتدا بايد با من در ميان بگذارد/ق
برچسب ها: بهانه ، بازی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار