کارشناس و سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: کی روش در خصوص برخی از تصمیمات خود باید جوابگو باشد اما تغییر وی را در شرایط کنونی تصمیم منطقی نمی دانم.

میثاقیان  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از ابتدای لیگ تاکنون روند رو به رشدی داشته است و با بررسی جدول رده بندی این مسئله را متوجه می شویم.

وی ادامه داد: تیم آلومینیوم به نسبت تیم فوتبال پیکان تجربه کم تری را در رقابت های لیگ برتر داشته است با این وجود عملکرد مناسبی را ارائه دادیم و معتقدم که تساوی عادلانه ترین نتیجه ای بود که باید در این دیدار بدست می آمد .

میثاقیان تصریح کرد: بازیکنان آلومینوم در گلزنی اعتماد به نفس بالایی کسب کرده اند و به نسبت بازی های ابتدایی لیگ تا حد فراوانی مشکلمان در این ناحیه برطرف شده است و شکستمان مقابل پیکان از اتفاقات بد فوتبال بود که نصیب تیم ما شد.

وی افزود: تیم ملی در مصاف با لبنان عملکرد مناسبی ارائه نداد و بازی بسیار ضعیفی را از ملی پوشان شاهد بودیم اما همچنان تیم ملی ایران با توجه به تساوی که تیم های ازبکستان و کره جنوبی در دیدارهای خود کسب کردند از شانس صعود به مرحله نهایی رقابت های مقدماتی جام جهانی برخوردار است.

میثاقیان تصریح کرد: هدف جامعه ورزش صعود تیم ملی به جام جهانی است از اینرو همه مسئولان و افراد ورزشی و فوتبالی برای تحقق این هدف باید از تیم ملی حمایت کنند و زمینه هایی را که سبب ایجاد حواشی در تیم می شود را فراهم نکنند.

وی تصریح کرد: کی روش در برخی از تصمیمات خود مرتکب اشتباه شده است و در این خصوص نیز باید کی روش به شخصه توضیح دهد اما در مورد جدایی و تغییر وی معتقد هستم که در شرایط کنونی جابجایی در نیمکت تیم ملی تبعات مثبتی را به همراه ندارد ضمن اینکه در شرایط کنونی جایگزین مناسبی نیز برای کی روش وجود ندارد.

میثاقیان افزود: باید آرامش را در تیم ملی ایجاد کنیم چراکه افرادی که خارج از تیم هستند از اتفاقات درون تیمی بی اطلاع هستم و از تفکراتی که کی روش دنبال می کند آگاهی ندارند بنابراین باید با وی ادامه دهیم.

میثاقیان تصریح کرد: از تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان به طور حتم در هفته های آتی عملکرد مناسبتری را شاهد خواهیم بود و به طور حتم با توجه به انگیزه و قابلیتی که در نزد بازیکنان جوان این تیم وجود دارد نتایج مناسبی را کسب می کنیم و در جایگاه مناسبی در جدول رده بندی قرار می گیریم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار