سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان پس از تساوي تيمش مقابل فجر شهيد سپاسي شيراز در ديدار هفته‌ي يازدهم از عملكرد داور اين ديدار اظهار نارضايتي كرد و اظهار داشت: كميته داوران بايد در انتخاب داوران دقت بيشتري كنند.

 
اكبر ميثاقيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:  تيم فجر شهيد سپاسي شيراز از ابتداي ليگ تاكنون عملكرد بسيار خوبي ارائه داده و قرار گرفتن در رده هاي بالاي جدول شايسته شاگردان است و حريفي قدرتمند براي ساير تيم هاي ليگ برتري محسوب مي شوند.
وي ادامه داد: غيبت تيغ نورد در اين ديدار به طور كامل در تيم آلومينيوم محسوس بود البته از عملكرد بازيكنان جوانم در اين ديدار به طور كامل رضايت دارم چرا كه آنها از انگيره كافي براي پيروزي مقابل حريفان برخوردار هستند و در مقابل فجر نيز تمام تلاش خود را براي كسب سه امتياز ديدار به كار گرفتند اما متاسفانه كم تجربگي بازيكنان جوان آلومينيوم سبب شد كه به راحتي سه امتياز را از دست دهيم.
ميثاقيان تصريح كرد: از قضاوت داور اين ديدار به هيچ عنوان رضايت ندارم و سوت هاي وي در بيشتر زمان بازي به ضرر تيم آلومينيوم بوده است و علي رغم اينكه در اين ديدار ميزبان بوديم اما داوري به ما آسيب رساند اميدوارم كميته داوران از اين پس در انتخاب داوران دقت بيشتري داشته باشند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار