تمبر یادبود شهدای شهر کیلان و حومه به عنوان ˈسفیر فرهنگی بدون مرزˈ، در مراسم بیستمین یادواره 59 شهید این شهر، با حضور استاندار تهران، خانواده شهیدان و دیگر مسوولان شهرستان به پست جمهوری اسلامی ایران افزوده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن/ مراسم رونمایی از تمبر اختصاصی یادواره شهدای شهر کیلان و حومه در بیستمین یادواره 59 شهید این شهر که در حسینیه سیدالشهدا(ع) شهر کیلان برگزار شد، برای نخستین بار در شرق استان تهران با حضور مرتضی تمدن استاندار تهران، علیرضا قاسمی فرزاد، فرماندار شهرستان دماوند، ائمه جمعه، شهرداران و اعضای شورای شهر شهرهای شهرستان دماوند و دیگر مسئولان انجام شد.

در این مراسم، مهر یادبود شهرداری و شورای اسلامی شهر کیلان در حالی به دست پدر شهید بزرگوار سردار عظیمی بر حاشیه این تمبر زده شد که استاندار تهران پدر شهید را در آغوش گرفته بود و بر دستان وی بوسه زد.

مرتضی تمدن استاندار تهران، فرماندار شهرستان دماوند، ائمه جمعه و سایر مسوولان شهرستان در این آیین به رسم یادگاری، یادداشت هایی در وصف جایگاه شهید و شهادت بر حاشیه تمبر نوشتند.

فرماندار شهرستان دماوند نیز در حاشیه این مراسم گفت: شهیدان موجب عزت و افتخار ابدی ایران اسلامی بوده و تا حیات بشریت نیز جاودانه خواهند ماند.

علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه اقتدار، توانمندی و بالندگی ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و عزت و افتخار آفرینی جوانان گلگون کفن این مرز و بوم است، خاطرنشان کرد: یادواره های شهدا در جهت اعتلای راه شهداست، زیرا آنان همچنان و برای همیشه تاریخ طلایه داران راه اسلام و انقلاب اسلامی هستند.

این مقام مسوول با اشاره به رونمایی از تمبر اختصاصی یادواره شهدای شهر کیلان بیان داشت: این طرح که برای نخستین بار در شرق استان تهران رونمایی می شود، با هدف حفظ و ماندگاری نام و یاد شهدا صورت گرفت.

شهردار کیلان به عنوان میزبان و مدیر برگزاری مراسم نیز در خصوص تمبر یادبود شهدا گفت: جایگاه تمبر در دنیا به عنوان سفیری فرهنگی است که بی هیچ مانعی مرزهای کشورهای دنیا را در می نوردد و در میان جوامع مختلف رسوخ می کند.

سید جلیل چوبداری افزود: این تمبر، نام و یاد شهدا را در ورای مرزهای ایران و در میان ملل جهان به ارمغان خواهد برد، بطوری که تمبر تسخیر لانه جاسوسی که توسط پست جمهوری اسلامی چاپ شده است، هم اینک در ایالات مختلف امریکا به بهای چند ده دلار خرید و فروش می شود./س

برچسب ها: تمبر ، کیلان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.