يکي از شورشيان تحت حمايت خارج در سوريه برخي از کشورهاي عرب را به خيانت عليه نيروهاي موسوم به «ارتش آزاد سوريه» که بر ضد دولت دمشق مي‌جنگند، متهم کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، يکي از شورشيان تحت حمايت خارج در سوريه برخي از کشورهاي عرب را به خيانت عليه نيروهاي موسوم به «ارتش آزاد سوريه» که بر ضد دولت دمشق مي‌جنگند، متهم کرده است.

يکي از اعضاي نيروهاي معارض در سوریه (ارتش آزاد سوريه) روز دوشنبه (۲۴ مهر، ۱۵ اکتبر) در تصاویر کوتاه ويدئويي که توسط خبرگزاري رويترز ضبط شد، گفت: «مي‌خواهم اين‌جا پيامي براي عرب‌ها بگذارم، عرب‌هايي که به ما خيانت کردند. عرب‌ها در ابتدا گفتند از حزب مخالف و ارتش آزاد حمايت خواهند کرد، اما در پايان عقب نشيني کردند.»

کشور سوريه از مارس سال ۲۰۱۱ صحنه ناآرامي بوده است؛ دمشق خرابکاران، شورشيان و تروريست‌هاي مسلح را مسئول اين ناآرامي‌ها مي‌داند، در حالي که مخالفان نيروهاي دولتي سوريه را به دخالت در کشتارهاي اين کشور متهم مي‌کنند.

دولت سوريه مي‌گويد، هرج و مرج در اين کشور از خارج رهبري مي‌شود؛ دمشق همچنین عربستان سعودي، قطر و ترکيه را به تسليح مخالفان متهم مي‌کند.
منبع: بی باک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار