معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و نایب رئیس پارک فناوری پردیس گفت: 10 میلیارد تومان سرمایه‏ گذاری از سوی بخش خصوصی و صاحبان صنایع در پارک فناوری پردیس انجام شده است.

نسرین سلطان‏ خواه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این مهم به منظور سرعت بخشیدن به تحقیق و توسعه این پارک است.

وی ادامه داد: این پارک جزو یکی از قدیمی‏ ترین پارک‏ های علم و فناوری درکشور محسوب و در این سال ‏ها به خوبی جایگاه خود را در عرصه علم و فناوری پیدا کرده است.

سلطان‏ خواه افزود: دهمین اجلاس سالانه این پارک در حالی با حضور مسئولان ارشد کشور، شماری از محققان و پژوهشگران و استادان دانشگاه برگزار می‏ شود که در برهه کنونی به طور عینی شاهد بلوغ پارک فناوری پردیس هستیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از سرمایه ‏گذاری 280 میلیارد تومانی در پارک فناوری پردیس در سال‏ های اخیر خبر داد و افزود: سرمایه ‏گذاری خوبی در این سال ‏ها در مجموعه پارک فناوری پردیس انجام شده و این میزان توجه به حوزه علم و فناوری قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: دولت به تنهایی بیش از 20 میلیارد تومان در 10 سال گذشته برای تقویت و رشد فعالیت ‏ها در پارک فناوری پردیس اعتبار اختصاص داده و این امر نشان ‏دهنده اوج توجه به تقویت فعالیت ‏های علمی و فناوری در پارک فناوری پردیس است.

سلطان‏ خواه اضافه کرد: در همین مدت، شرکت ‏های دانش‏ بنیان بسیاری در مجموعه پارک فناوری پردیس فعالیت‏ های علمی خود را آغاز کرده‏ اند و با استقبالی که صورت گرفته، بیش از 250 میلیارد تومان نیز از سوی این شرکت ‏ها در این پارک سرمایه‏ گذاری شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.