فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: سپاه پاسداران داراي منطق محکمي نسبت به مسائل دفاعي در حوزه‌هاي مختلف بوده و در وقت مقتضي با توطئه‌ها و تهديدات دشمنان با قاطعيت برخورد خواهد کرد.

سردار محسن کاظميني در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعاي مجله اشپيگل مبني بر ايجاد يک حادثه ساختگي در غرق نفتکش‌ها براي بستن تنگه هرمز توسط سپاه پاسداران اظهار داشت: اين ادعا صحت و سقم نداشته و دشمن در راستاي ايجاد عمليات رواني دست به انجام چنين کاري زده است.

وي افزود: سپاه پاسداران نيازي به انجام اين اقدامات ساختگي ندارد، چرا که داراي منطق محکمي نسبت به مسائل دفاعي در حوزه‌هاي مختلف بوده و در وقت مقتضي با توطئه‌ها و تهديدات دشمنان با قاطعيت برخورد خواهد کرد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ خاطرنشان کرد: دشمن با توسل به اين ادعاها درصدد است که دنيا را عليه جمهوري اسلامي ايران بشوراند، اما بداند که همه توطئه‌هايش مانند هميشه شکست خورده و ناکام خواهد ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۱:۰۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۱
آره بهتره سپاه به توطئه‌ها و تهديدات پاسخ بده و کاری به مجسمه های یاد بود و تاریخ نداشته باشه.اگر همه روی وظایف تعیین شده خودشون تمرکز کنن قطعا به اونچه که لیاقتشو داریم زودتر میرسیم
آخرین اخبار