رييس پليس راه فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اشاره به شناسايي 170 نقطه حادثه خيز در جاده هاي استان از اصلاح و ايمن سازي 80 مورد از اين نقاط خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ" علي نيكبخت"  گفت: سال گذشته ما 170 نقطه حادثه خيز را در راه هاي برونشهري استان شناسايي كرده و به اداره راه و ترابري و حمل و نقل و پايانه هاي استان معرفي كرديم كه خوشبختانه تا كنون 80 مورد از اين نقاط اصلاح و ايمن سازي شده اند. 
وي افزود: تعدادي از اين نقاط هنوز كاري بر روي آنها صورت داده نشده كه به دليل هزينه بر بودن نيازمند تامين اعتبار و وقت و زمان كافي براي برطرف كردن آنها است كه اميدواريم با اهتمام بيشتر مسئولان مشكلات نقاط باقي مانده نيز به سرعت برطرف و ما شاهد حوادث كمتري در جاده هاي استان باشيم.
اين مقام مسئول در خصوص مشكلات نقاط حادثه خيز باقي مانده عنوان كرد: برخي از اين نقاط نيازمند طرح هايي همچون دو بانده كردن جاده ، ايجاد جاده جديد، اصلاح آسفالت جاده ها و احداث پل و زير گذر مي باشند.
رييس پليس راه استان با بيان اينكه هر چند اصلاح نقاط حادثه خيز در كاهش حوادث جاده اي تاثير گذار است و مي تواند به نسبت بسياربالايي از تصادفات را پايين بياورد ، افزود: البته رانندگان بايستي در رعايت سرعت مطمئنه، توجه به جلو و رعايت فاصله طولي با راننده جلويي دقت بيشتري كنند زيرا با رعايت همين موارد ساده هم مي توانند جان خود و سرنشينانشان را مصون نگاه دارند. 
سرهنگ نيكبخت در پايان يك بار سرعت و سبقت غير مجاز و همچنين خستگي و خواب آلودگي را از عوامل مهم بروز بيشترين تصادف رانندگي در جاده هاي استان عنوان كرد و اظهار داشت: داشتن بيشترين راه هاي برونشهري و آزاد راه هاي استان اصفهان عموماً باعث ايجاد خستگي در رانندگان مي شود كه همين امر زمينه ساز بروز تصادفات ناگوار و واژگوني ها است و ما بارها به رانندگان توصيه كرده ايم كه از رانندگي درهنگام خستگي و خواب آلودگي حتماً پرهيز كنند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار