ورود نرم افزار ها و تكنولوژي هاي نوين در عرصه آموزش مطمئنا مي تواند كمك بزرگي در حل و فهم راحت تر به حساب بيايد و در همين راستا دريچه براي شما نرم افزاري گذاشته كه اين امكان را مي دهد تا مسائل سخت و پيچيده رياضي را به راحتي حل كنيم.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران از این پس نگران حل مسائل پیچیده ریاضی از جمله انتگرال و توان های بالا و... نباشید، چرا كه این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا در یک چشم به هم زدن پیچیده ترین مسائل ریاضی را با گوشي همراه اندرويدتان حل کنید.


براي دانلود اين نرم افزار اينجا كليك كنيد.

البته این را هم به یاد داشته باشید که همراه داشتن تلفن همراه در سر جلسات امتحان ممنوع است و فقط از این برنامه در سایر محیط ها استفاده کنید تا ثوابمان كباب نشود.


* اگر می خواهید خبرها و دانلود های دریچه را هر روز در ایمیل خود ببینید. اینجا را کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Kazakhstan
سید مهدی
۲۱:۱۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۱
خیلی خیلی ممنون
واقعا نرم افزارهایتان خوبن
ولی کاش میشد برای سیستم عامل بادا هم نرم افزار داشته باشید
Germany
مصطفی خاموشی
۲۱:۰۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۱
با سلام و عرض خسته نباشید به برو بچه های مجله خبری ، نرم افزار هایی که در سایت قرار داده اید خیلی خیلی ... عالی هستند فقط بی زحمت جاوا شو هم در سایت قرار بدهید و یا به ایمیلم بفرستید. (با تشکر)
Iran (Islamic Republic of)
Ehsan
۱۷:۲۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۱
پس ما ایفونیا چی کار کنیم که اینقد برنامه های کاربردی برای اندرویید هست نه ایفون.ما هم دوست داریم از این برنامه ها داشته باشیم لطفا برای ایفون هم برنامه کاربردی مثل اینارو بزارید با تشک .
Iran (Islamic Republic of)
زهرا سلطانی
۰۷:۵۴ ۲۶ مهر ۱۳۹۱
واقعا ازتون ممنونم
اینطوری حداقل میفهمم مساله رو درست حل کردم یانه
آخرین اخبار