با عبور چهار کیلومتر بزرگراه امام علی(ع) و نیز سایر اقدامات عمرانی منطقه 15 نشان دهنده این است که این منطقه یکی از تاثیر گذار ترین مناطق در کلانشهر تهران است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، منطقه 15 به لحاظ ویژگی های خاص نیازمند حمایت بیشتری می باشد همچنان که در حال حاضر  یکی از بزرگترین طرح های شهری تهران بزرگراه امام علی(ع) حد فاصل منصور تا بزرگراه شهید آوینی که تقاطع های بزرگراه بعثت، آزادگان و بزرگراه شهید نجفی رستگار دولت آباد در این منطقه با پیشرفت خوبی در حال اجرا می باشد.

بنابراین گزارش، از دیگر اقدامات تاثیر گذار و مهم که در این منطقه در حال اجرا است می توان به عملیات اجرای خط شش متروی تهران به طول حدود 35 کیلومتر با 31 ایستگاه ، از جنوب شرق تهران یعنی محدوده دولت آباد آغاز می شود و تا شمال غربی شهر در محدوده کن سولقان ادامه می یابد اشاره کرد.

این گزارش می افزاید: چهار ایستگاه خط شش مترو شامل دولت آباد، کیانشهر، بعثت و منصور از منطقه 15 عبور می کند و در مسیر خیابان 17 شهریور از ایستگاه های میدان خراسان، شهید محلاتی، امیر کبیر و میدان شهدا خواهد گذشت و سپس این خط به سمت ایستگاه میدان امام حسین (ع) ادامه می یابد و در نهایت به خیابان شریعتی تقاطع خیابان بهار شیراز فاز اول طرح به اتمام می رسد./ز

برچسب ها: کلانشهر ، عمرانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار