با اجرای آخرین مراحل عملیات عمرانی پل های احداثی جدید در بزرگراه امام رضا(ع) یکی از اصلی ترین گره های ترافیکی بزرگراه امام رضا در شرق تقاطع دولت آباد برطرف و شاهد ترافیکی روان تر از همیشه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران احداث دو پل غیر همسطح در بزرگراه امام رضا(ع) در محل ورودی شهرک های مشیریه و رضویه به دلیل وجود مشکل اساسی در نقاط مذکور و نیز رشد روز افزون ورود خودرو به شهر ضروری تشخیص داده شده بود.

بنابراین گزارش، با نگاه ویژه مدیریت شهرداری تهران به این نقطه از جنوب شهر در سال های اخیر فعالیت های عمرانی چشمگیری در منطقه اجرایی شده است که طراحی و احداث پل تسمه نقاله یکی از اقدامات تاثیرگذار می باشد.

این گزارش حاکیست: در این راستا با اجرای آخرین عملیات عمرانی شامل ایزولاسیون، نصب هندریل ها و اجرای روکش آسفالت، بهره برداری از پل های احداثی جدید در محل موسوم به تسمه نقاله در بزرگراه امام رضا(ع) انجام تا با اتمام عملیات تعریض از این پس ضمن روان شدن ترافیک هر دو سوی بزرگراه در این محل، ایمنی عبور و مرور به نحو چشمگیری افزایش یابد.

شایان ذکر است: تعریض پل های موجود به دلیل نیاز به انحرافات ترافیکی با مشکلات زیادی مواجه بود و با وجود تمام دشواری ها، با سرعت و کیفیت مناسب در یک بازده زمانی 9 ماهه به سرانجام رسید./ز

برچسب ها: رضویه ، شهرک ، مشیریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار