بزرگراه آزادگان به عنوان شاهراه اصلی و زنجیره ارتباطی بزرگراه های کرج ساوه و قم و خراسان، پر ترافیک ترین بزرگراه منطقه است که با نزدیک شدن فصل زمستان روز شمار بهره برداری از آن نزدیک می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بزرگراه آزادگان یکی از پر ترافیک ترین و تاثیرگذارترین بزرگراه های منطقه از لحاظ ترافیک و اتصال به بزرگراه های دیگر است كه بخش شرقی آن در منطقه 15 واقع شده است که بابهره برداری و تکمیل آن شهروندان به راحتی به جاده خاوران دسترسی پیدا خواهند کرد.

این گزارش حاکیست، مسیر بزرگراه آزادگان تا بوستان توسکا بهره برداری رسیده است و هم اکنون از محدوده پل بزرگراه امیر المومنین علی (ع) تا میدان بسیج در دستور کار و اجرا توسط مهندسان فنی و عمرانی شهرداری قرار دارد.

این گزارش می افزاید: در بزرگراه مذکور تقاطع های غیر همسطحی با بزرگراه دولت آباد و شوشتری تعریف شده است که با بهره برداری از این طرح وضعیت تردد خودروها و ترافیک محدوده میدان بسیج، بزرگراه بسیج و بزرگراه امام رضا(ع) متحول خواهد شد.

بنابراین گزارش، از دیگر اقدامات انجام شده برای بهبود وضعیت تردد خودروها در بزرگراه امام رضا(ع) را تعریض پل سیمان می توان عنوان کرد.

زیرا پل یاد شده به دلیل کم عرض بودن، در ترافیک عبوری ایجاد اختلال می کرد که به همین دلیل اقدام به تعریض آن شد./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار