معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 15 اعلام کرد: با توجه به اینکه منطقه 15 یکی از مناطق جنوبی بوده که طرح های عمرانی زیادی در آن در حال اجراست در بخش میدانی در اجرای طرح های عمرانی شاهد پیشرفت هستیم.

علیرضا حاجیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در بخش اسنادی نیز منطقه در شرایط خوبی است که برخی نقاط هم در دستور کار حوزه قرار گرفته تا در ارزیابی ماههای در حوزه اسنادی باشیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 15 گفت: در حال حاضر طرح بزرگ و فرا منطقه ای امام علی (ع) در منطقه در حال اجراست این طرح به مساحت 2/4 کیلومتر در محدوده منطقه واقع شده است که 969 پلاک در این مسیر وجود داشت که با همکاری مردم محل و تلاش شبانه روزی کارکنان منطقه در این حوزه تا کنون با 890 نفر از مالکین توافق انجام گرفته و 820 مورد نیز تحویل و تخریب شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح امام علی(ع) یک طرح تاثیر گذار در کاهش ترافیک است یادآور شد: بزرگراه یاد شده شمال شرق تهران را از سمت دارآباد به جنوب شهر تهران در شهرری وصل می کند و موجب توسعه مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی منطقه می شود./ز

برچسب ها: کارکنان ، تهران ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار