یگانی از ارتش سوریه در عملیات تعقیب گروه های تروریستی مسلح، مقر تمرکز آنان را در شهر سراقب از توابع استان ادلب در شمال غرب سوریه محاصره و شمار زیادی از آنها را به هلاکت رساند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، پایگاه اینترنتی اخبار سوریه اعلام کرد: دو تبعه سعودی، چهار تبعه یمنی، دو لیبیانی و چند نفر از چچن و افغانستان وابسته به گروه های تکفیری مستقر در این منطقه در میان کشته شدگان دیده می شوند.

برپایه این گزارش، ارتش در عملیاتی در منطقه وادی الضیف از توابع استان ادلب هم شمار زیادی از تروریستها را به قتل رساند؛ همچنین در این عملیات سه قبضه خمپاره انداز و سه خودرو حامل افراد مسلح منهدم شد.

در منطقه معرتمصرین در حومه شهر ادلب هم علمیات ارتش به کشته شدن ده نفر از افراد مسلح وابسته به گروه های تکفیری منجر شد.

در منطقه باب الحدید شهر حلب هم چهار خودرو حامل افراد مسلح منهدم و یک خودرو مجهز به تیربار دوشکا نیز منهدم شد.

در روستای شیفونیه شهر دمشق یگانی از ارتش در درگیری با شورشیان مسلح، ده ها تن از آنان را از پای درآورد و پنج خودرو را منهدم کرد.

نیروهای ارتش در عملیات پاکسازی منطقه غوطه در نزدیکی دمشق چند بمب دست ساز که در مسیر حرکت خودروهای ارتش در منطقه الاشعری کارگذاشته شده بود، شناسائی و خنثی کردند.

در شهر دیر الزور واقع در شرق سوریه ، نیروهای حافظ نظم وابسته به وزارت کشور مخفی گاه تروریستها را در منطقه جبیله محاصره و آنان را دستگیر یا به هلاکت رساندند.

در منطقه سمعلیل از توابع شهر مصیاف در استان حماه، نیروهای وابسته به یگان مهندسی ارتش سوریه یک بمب 25کیلوگرمی را شناسائی و خنثی کردند.

برچسب ها: سوریه ، ارتش ، تروریست ، ادلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار