مرداک پیش بینی کرد:چنانچه باراک اوباما نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پیروز نبرد انتخاباتی شود؛ 'کابوس های وحشتناک رژیم اسرائیل' تعبیر خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سانه یهودی- صهیونیستی The Algemeiner نوشت: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت رسانه جهانی کنگلومرا رابرت مرداک، روز گذشته پیش بینی ای را کرد که مورد توجه بسیاری از سیاستمداران قرار گرفت. وی گفت: چنانچه باراک اوباما نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پیروز نبرد انتخاباتی شود؛ "کابوس های وحشتناک رژیم صهیونیستی" تعبیر خواهد شد.
پنجشنبه هفته گذشته، جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا، طی مناظره های انتخاباتی اظهار نظرهایی را درباره روابط آمریکا با رژیم صهیونیستی بیان کرد که رابرت مرداک گفت همه آنچه که جو بایدن دراین خصوص بیان داشت؛ "مشتی دروغ بی اساس بیشتر نیست."
مرداک همچنین گفت: "جو بایدن درباره روابط شخصی اش با بنیامین نتانیاهو نیز دروغ هایی را گفته است." وی که کمپین باراک اوباما و جو بایدن را دروغگو می دانست در ادامه افزود: این دو (اوباما و بایدن) درباره دوستی خود با بنیامین نتانیاهو دروغ های بزرگی را گفته اند ازجمله آنکه بایدن گفته است " من 39 سال است که دوست نتانیاهو هستم و روابط آمریکا با اسرائیل محکم و قوی است."
مرداک حمایت کامل خود را از میت رامنی و سیاست هایش اعلام کرد و رامنی را مدافع واقعی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواند.
رابرت مرداک صاحب شرکت های رسانه ای مهم ازجمله وال استریت ژورنال، فاکس نیوز، نیویورک پست و همچنین مالک دارایی های بسیاری از شرکت های معروف رسانه ای که به غول رسانه ها شهرت دارد، انتقاد تند و خشنی را از سوزان رایس نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد و همچنین مقامات کاخ سفید کرد. وی همچنین حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی را که منجر به کشته شدن چهارتن از آمریکایی ها به خصوص سفیر این کشور کریس استون شد را نقطه ضعف دولت اوباما خواند. او معتقد است کاخ سفید هنوز هم درباره بنغازی دروغ می گوید.
مرداک اوباما را متهم به صرف هزینه های بسیار برای تبلیغات خود که یکی از آنها خرید تلویزیونی برای تبلیغات خود که فوق العاده دقیق و دارای سیستم های مجهز است، کرد تا بتواند در ایالت اوهایو، یکی از کلیدی ترین ایالت ها برای تعیین سرنوشت انتخاباتی، پیروز شود. او از اوباما می خواهد کاخ سفید را ترک کند.
اما وی برای میت رامنی نامزد جمهوری خواهان، توصیه های دوستانه ای را داشت که نشان از عقاید نزدیکشان به یکدیگر است. او به رامنی عزیزش توصیه کرد که برنامه منسجمی را برای حل معضل بیکاری میلیون ها نفر در آمریکا طرح کند. او همچنین به رامنی امید پیروزی حتمی داد.
رابرت مرداک که دوست رژیم صهیونیستی است و از طرف شماری از سازمان های یهودی مورد تشویق و تحسین قرار گرفته است؛ بارها به طور رسمی اعلام کرده است که "بیت المقدس، پایتخت اسرائیل است."
نام مرداک همواره در لیست سالانه The Algemeiner از جمله 10"غیریهودی که بر آینده یهود تاثیر مثبت دارند، ثبت شده است." وی در سال 2010 نفر اول دراین خصوص و در سال 2011 و 2012 دومین نفری که آینده یهود را روشنی بخشید، محسوب می شود.
در لیست مذکور رابرت مرداک و راجر ایلز دست راست وی، طی یک مراسم افتخاری که در موزه منهتن در ماه می سال جاری برگزار شد، گفت: وعده عظیمی را به صهیونیست ها می دهم، "اسرائیل وجود دارد، بنابراین یهود می تواند از خود حفاظت کند." او همچنین افزود: بقای اسرائیل و خود ما در معرض خطر است، ما باید از خود دفاع کنیم.
رابرت مرداک که در آمریکا به سر می برد و سالهای زیادی را در بریتانیا زندگی کرده است، جانبداری سیاسی خود را تغییر داده و به تقبیح سیاست های اوباما و تحسین سیاست های رامنی می پردازد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار