علي بخشي زاده مدير شبكه دو سيما، به همراه جمعي از مديران اين شبكه از لوكيشن سريال در حال تصويربرداري يه تیكه زمين بازديد كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي شبكه دو سيما، مجموعه تلويزيوني يه "تیكه زمين" به تهيه كنندگي محمد علي اسلامي و كارگرداني مهدي كرم پور براي پخش از شبكه دو سيما درماه محرم تهيه مي شود. در اين بازديد علي بخشي زاده در گفتگو با كرم پور، اسلامي،‌داريوش ارجمند، رويا تيموريان و كوروش تهامي از نزديك در جريان روند پيشرفت و مراحل ساخت اين مجموعه تلويزيوني قرار گرفت.

اين مجموعه تلويزيوني كه حدود 12 روز از آغاز تصويربرداري آن مي گذارد بيش از 30 درصد از مراحل ساخت را طي كرده و براي پخش در ماه محرم آماده خواهد شد.

داستان سریال درباره حاج حیدر از آن نانواهای قدیمی تهران است که هنوز نان سنگکش را توی ترازو میکشد و بعد به دست مردم میدهد. مورد احترام است و همه از او و خانواده اش به نیکی نام میبرند. در دهی نزدیک تهران که زادگاهش است تکه زمینی دارد و روستاییها ساز و کار فروش محصول خود را به او و خانوادهاش سپرده اند. نظم این چرخه از روزی عوض میشود که حاج حیدر نانوایی را به دلیل تخلف تعطیل می کند... ./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار