فرمانده نيروي دريايي ارتش از تبادل اطلاعات و همياري اين نيرو با درياباني نيروي انتظامي در جهت مبارزه با قاچاق كالا و مواد مخدر خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي نيروي دريايي ارتش؛ امير دريادار حبيب الله سياري از تبادل اطلاعات و همياري اين نيرو با درياباني نيروي انتظامي در جهت مبارزه با قاچاق كالا و مواد مخدر خبر داد.

وي در اين رابطه گفت:‌ در عرصه دريا هركجا كه درياباني ناجا نياز به كمك داشته باشد، نيروي دريايي ارتش مساعدت مي‌كند و در كنار آنها قرار خواهد گرفت.

دريادار سياري با بيان اينكه "هم‌اكنون تبادل اطلاعات، رفت و آمد و تبادل آموزش بين اين دو نيرو وجود دارد"، اظهار كرد:‌ ورود مواد مخدر، قاچاق كالا و ... به حوزه دريا موجب شده تا ما بيش از پيش همكاري‌هاي خود را با ناجا گسترش دهيم و اين در شرايطي است كه ما در دريا مأموريت‌هاي خاص خود را نيز داريم.

فرمانده نيروي دريايي ارتش با اشاره به اينكه بخشي از مأموريت‌هاي اين نيرو در فضاي مجازي پيگيري مي‌شود، خاطرنشان كرد: فضاي مجازي تهديدپذيري بالايي دارد كه اگر ما به عنوان نيروي درياي ارتش از آن حفاظت نكنيم، آسيب‌پذيريمان در مأموريت‌ها افزايش مي‌يابد.

امير سياري با تاكيد بر اينكه "بحث دفاع سايبري يكي از سرفصل‌هاي اصلي در كار ما و دانشگاه‌ها به حساب مي‌آيد"، تصريح كرد: بايد مردم را در برابر تهديدات فضاي مجازي آگاه ساخت، چراكه بيشتر آسيب‌هايي كه به اقشار مختلف مردم در فضاي مجازي وارد مي‌شود ناشي از جهل و ناآگاهي است. پليس در اين زمينه وظيفه سنگيني بر عهده دارد.

وي در پايان به حضور پليس فتا در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال اشاره كرد و گفت: من بر اين باورم اگر از توان رسانه‌ها براي آموزش مردم بهره گرفته شود يقينا مي‌توان از بسياري مشكلات فضاي مجازي جلوگيري به عمل آورد.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: نیروی دریایی ، ارتش ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار