فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: نيروي دريايي امروز نيرويي كارآمد، فعال، پويا و ميدان دار است به نحوي كه مي‌تواند در سياست هاي كلي جهان اثر گذار باشد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير دريادار سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش در جمع كاركنان مركز آموزش شهداي وظيفه سيرجان، اظهار داشت: نيروي دريايي امروز با استفاده از تدابير و رهنمودهاي مقام معظم رهبري و با استعانت از درگاه خداوند متعال نيرويي كارآمد، فعال، پويا و ميدان دار است به نحو كه مي تواند در سياست هاي كلي جهان اثر گذار باشد.

وي همچنين با اشاره به افتخاراتي كه نيروي دريايي در چند سال اخير با حضور خود در آبهاي آزاد آفريده است اظهار داشت: گاهي يك حركت، آبروي يك ملت را احيا مي كند و اقدامات نيروي دريايي با عظمت خاص خود باعث الهام بخشي به ملت شريف ايران و ديگر كشورها شده است.

امير سياري در ادامه با بيان اينكه بايد حضور خود را در درياها حفظ كرده و به آن استمرار بخشيم گفت: رزمايش ولايت 90 كار عمده اي بود كه در نوع خودش از جنبه هاي مختلف بي نظير بود و آثار ملي و فرا ملي زيادي به همراه داشت.

فرمانده نيروي دريايي خاطر نشان كرد: با توجه به نامگذاري امسال توسط مقام معظم رهبري به عنوان سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني نيروي دريايي ارتش نيز تمام تلاش خود را در اين مسير بكار بسته و دراين راه از هيچ كوششي فروگذار نخواهد كرد.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار