سردار جزایری:

بزودی شاهد تجمعات و آشوب‌های خیابانی در لندن خواهیم بود

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مضحک و سیاسی خواندن اهدا جایزه صلح نوبل به اتحادیه اروپا گفت: اهدا جایزه به اتحادیه اروپا این حقیقت را که اکثر اقدامات این سازمان تحت سیاست‌های رژیم‌های سلطه انجام گرفته است را تائید می‌کند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون شرایط نامناسب و تاسف بار زندگی در کشور انگلیس اظهار داشت: وضع بد اقتصادی مردم اروپا و از جمله انگلیس و اعتراضات بی‌شمار مردمی به سیاست‌های حاکمان انگلیس زمینه ساز تجمعات مردمی و آشوب‌‌های خیابانی بوده و در آینده خبرهای زیادی در این زمینه شنیده خواهد شد.

سردار جزایری با یادآوری جنایات انگلستان نسبت به مردم ایرلند گفت: دولتمردان انگلیسی در برابر تاریخ، جزء منفورترین حاکمان هستند و مردم ایرلند برای رهایی از انگلیس لحظه شماری می‌کنند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصريح کرد: خیابان‌های لندن و سایر شهرهای انگلیس به زودی محل تجمع مخالفین دولت این کشور خواهد شد.

وي افزود: رقص مضحک دولتمردان انگلیسی در خوشحالی از آتش زدن چند سطل زباله در تهران به وضوح گویای دست خالی دشمنان انقلاب اسلامی است که چیزی جز تمسخر مردم را در پی ندارد.

سردار جزایری تأکيد کرد: مردم انگلیس باید مانع آتش افروزی حاکمان خود شوند، در غیر این صورت دودی که برمی‌خیزد جامعه انگلیس را نیز در بر خواهد گرفت.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در ادامه تصریح کرد: دستگاه حاکمه انگلیس و از جمله شبکه بی بی سی در حالی از بروز مشکلات اقتصادی در ایران دست به رقص و پایکوبی می‌زند که بحران مالی و اقتصادی این کشور، آحاد مختلف جامعه و بخش‌های دولتی و خصوصی انگلیس را فرا گرفته و روند رویدادها، آینده‌ای وخیم‌تر از وضعیت امروز را تداعی می‌کند.

سردار جزایری با اشاره به مضحک و سیاسی خواندن اهدا جایزه صلح نوبل به اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد: رفتار دوگانه این اتحادیه از یک طرف و سوء مدیریت آن از طرف دیگر به حدی آشکار است که سازمان مربوط چاره‌ای جز پس گرفتن اقدام خود و عذرخواهی از جامعه جهانی ندارد ضمن آنکه اهدا جایزه به اتحادیه اروپا این حقیقت را که اکثر اقدامات این سازمان تحت سیاست‌های رژیم‌های سلطه انجام گرفته است را تائید می‌کند.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار