مسئول امور رسیدگی مساجد منطقه یک گفت: بودجه ای که سالانه شهرداری برای مساجد هزینه می کند سال گذشته بالای 700 میلیون تومان و امسال بیش از یک میلیارد تومان بوده است.

علی پرتوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: تامین بودجه مساجد از سوی شهرداری بستگی به نیازمندی های  مساجد دارد و امسال نیز بیش از یک میلیارد تومان برای مساجد منطقه یک در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به واگذاری بودجه وامکانات به مساجد گفت: ابتدا امور رسیدگی مساجد شهرداری منطقه یک لیست نیازمندیهای مساجد را از شهرداران نواحی منطقه درخواست می کنند در مرحله بعد نیازمندیهای مساجد به مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران منعکس می شود.
 پرتوی تصریح کرد: نیازمندیهای مساجد به امور رسیدگی مساجد منطقه یک می رود و این ارگان از مساجد فاکتور می خواهد و در مرحله دیگر پولها به مساجد تحویل داده می شود.
 وی گفت:  شهرداران نواحی درارتباط با شورایاری و ائمه جماعات امور  مربوط به مساجد از جمله تعمیرات مساجد مانند آسفالت و ایزوگام و تعمهیدات جزئی را عهده دار است.
پرتوی افزود: مساجد قمر بنی هاشم دربند، مسجد فاطمه زهرا(س) در بلوار ارتش و مسجد الرضا و چند حسینیه در منطقه یک در حال احداث است.
 وی خاطر نشان کرد:  برنامه های مناسبتی مساجد با همکاری مدیر محله و یا خود مساجد انجام می شود./ز
برچسب ها: مسئول ، بودجه ، میلیارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار