بر اساس گزارش پلیس، يكي از چمدان هاي متعلق به پادشاه غنا در لابي هتلش در اسلو به سرقت رفته و به گفته سفارتخانه این کشور، سارقان موفق شده اند بخشي از جواهرات سلطنتي را با خود ببرند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگرچه اسلو پایتخت نروژ تلاش می کرد این هفته با برگزاری مراسم صلح نوبل که آن هم حرف و حدیث های فراوان داشت، خود را شهری امن و پیشرفته نشان دهد، قرعه بدشانسی به نام پادشاه یکی از قبایل مهم غنا افتاد که رفته بود تا در این شهر در یک کنفرانس تجاری شرکت کند.

"اوتونگفو اوسيتوتوي دو" پادشاه يكي از مهمترين قبايل غنا که براي شركت در كنفرانس دو جانبه بازرگاني بين نروژ و غنا به اسلو سفر كرده بود، پیش از آنکه فرصت کند بر اساس تشريفات رسمي، با لباس سنتي قبيله اش به همراه جواهرات سلطنتي گران قيمت در کنفرانس حضور يابد، خود را غافلگیر شده توسط دزدان نروژی دید.


بر اساس گزارش پلیس، يكي از چمدان هاي متعلق به پادشاه غنا در لابي هتلش در اسلو به سرقت رفته و به گفته سفارتخانه غنا، سارقان موفق شده اند بخشي از جواهرات سلطنتي را با خود ببرند.

اگرچه دوربين هاي نظارتي هتل از لحظه سرقت اين چمدان فيلمبرداري كرده اند اما هنوز ردپای مطمئن و مشخصی از دزدان به دست نیامده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار