این تظاهرات خاص و پر سر و صدا به دعوت جنبش ضد سرمایه داری 15 مارچ در مادرید و دیگر شهرهای بزرگ اسپانیا برگزار شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، بحران اقتصادی کار را به جایی رسانده که هزاران اسپانیایی که در شهرهای مختلف این کشور به خیابانها آمدند، برای رساندن صدای خود به مسئولان تصمیم گرفتند تا با کوبیدن بر پشت قابلمه و ماهی تابه و سایر ظروف، مخالفت خود را با اقدامات ریاضتی دولت اعلام کنند.

این تظاهرات به دعوت جنبش ضد سرمایه داری 15 مارچ در مادرید و دیگر شهرهای بزرگ اسپانیا برگزار شد و بانیان این تظاهرات، آنرا در راستای شعار گلوبال نویز(سروصدای جهانی) علیه نابرابری ها عنوان کرده اند.



شدت سر و صدای این تظاهرکنندگان که جمعیت زیادی را در مادرید شامل می شد به حدی بود که به گفته رسانه های محلی، تا چند خیابان آنطرف تر، همه خودروها و افراد را تحت تاثیر قرار می داد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات هنگامی که مقابل نهادهای دولتی اسپانیا می رسیدند، فریاد می زدند: اینها نماینده ما نیستند ! بسیاری از حاضران نیز سوت هایی به سک داوران در اختیار داشتند که به طور ممتد در آن می دمیدند.



همچنین صدها تن از طرفداران جنبش تسخير لندن روز شنبه با تجمع در برابر كليساي جامع سنت پل اين شهر، اولين سالگرد شكل گيري اين حركت ضد سرمايه داري را گرامي داشتند. روز پانزده اكتبر سال 2011 ميلادي، به دنبال مخالفت با برگزاري تظاهرات مخالفان سرمايه داري و نابرابري اجتماعي در برابر ساختمان بورس لندن، صدها تظاهركننده در برابر ساختمان اين كليسا چادر زدند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار