پنجمین کنگره سراسری سرطان سینه از سوی پژوهشکده سرطان سینه جهاد دانشگاهی آذرماه سال جاری برگزار می شود.

علی رضا بهرامی دبیر اجرایی کنگره در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  از شایع ترین و مهم ترین بیماری بیمارهای سرطان در بین بانوان جامعه است .

وی تصریح کرد: با توجه به فعالیت های علمی و پژوهشی  و کاربردی در حوزه سلامت بانوان یکی از مشکلات مهم تشخیص دیر هنگام بیماری سرطان در کشور است.

بهرامی افزود: می توان به عنوان یکی از دلایل افزایش بیماری سرطان در جامعه به تشخیص  و درمان دیر هنگام بیماری در کشور نسبت به کشورهای دیگر اشاره کرد .

بهرامی با اشاره به این که یکی از راه ها پرداختن به موضوع و برنامه ریزی در جهت کاستن از بار بیماری است گفت: همایش های علمی کاربردی با رویکرد حل مسئله و ارائه راهکار با بررسی آخرین دستاورد های علمی در این زمینه برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش های علمی کاربردی با رویکرد حل مسئله و ارائه راهکار در کنار بررسی آخرین دستاورد های علمی در این زمینه است گفت: اين كنگره با همکاری با مراکز تحقیقاتی داخل و خارج از کشور و با رویکردی پژوهشی به منظور ارائه پژوهش های داخلی برگزار مي شود و مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: افزایش کارایی پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان سینه ،اپیدمیولوژی، تصویر برداری در تشخیص سرطان سینه و روش های تشخیص، روش های مداخله، سیتولوژی و پاتولوژی، درمان های موضعی و سیستمیک ، کاربرد پزشکی هسته ای در تشخیص و درمان از محورهای این کنگره است که طی سه روز برگزاری و مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی http.//tbcc.ir مراجعه و یا با دبیر خانه کنگره به شماره 66488961 تماس حاصل نمایند./ع2
برچسب ها: سینه ، سرطان ، پژوهش ، بیماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار